Предлагат нова промивка на мозъка на подрастващите поколения, за да може в събота и неделя вместо да мислят как да си оправят живота и семействата, да ходят да се молят по църквите и да пълнят джобовете на дебелите попове.
В православието е спасението на българина и трябва да се изучава в училищата. В последните години бездуховието и нихилизма е на най ниското си ниво, дори през турското робство не е бил стъпкан до такава степен патриотичния дух на българина и това се прави напълно целенасочено от новите ни юдеомасонски управници, които се стремят да променят истината и да ни разделят с братския православен руски народ.
Живеещите в България 90% са кретени.
Ако БПЦ беше нормална, общественополезна църква, може би щеше да е полезна на тези кретени.
Обаче БПЦ по нищо не се различава от БСП-ДПС-АТАКА олигархията.
И точно колкото тях е излишна.
dddddd,
Да, именно защото има доста "продънени глави" м/у родителите, децата трябва не само сами да избират каква религия за изучават, а също така дали ИЗОБЩО да изучават някаква религия. Не всички на тоя свят задължително изповядват някаква религия, а и резултатите от анкетата са показателни.
А кой ще я преподава?
Историкът, свещеникът или ... психологът (който е случайно филосов и др. Това не е шега, има дипломи в които пише, че може да преподава 'и други'))?
На първо място, за да изучаваш А е добре да отговориш на въпроса, кой специалист, завършил кое висше учебно заведение ще преподава А.
Какво е положението с исторята? Лошо.
А с ... ? Лошо.
Въвеждаме религия. След 1 година питаме:
Какво е положението с религията?
Защо си мислим, че ако не решим приритетните задачи, то ще можем да решаваме други?
За съжаление, религията е линия на разделение. Опасна.
Ако се прокара още в малките класове, нещата могат да се влошат.
1. Равен достъп до образование. Това означава абсолютно безплатни учебгни тетрадки и записи на уроците по чужди езици. Химикалки и моливи също. За учителите също.
Един учебник, който се поправя всяка година. Безплатни учебници по ЗИП и СИП.
След като нещо е задължително да се избере (дори ЗИП и СИП), значи трябва да е безплатно. Това е равен достъп.
Забрана да с епитат какво работят родителите. Забрана за събиране на пари.
Забрана за чаастни фирми д аорганизират и рекламират в училищата извънкласни дейности.
2.Премахване на всикчи изпити, освен последната матура след 11 клас.
3. Изискване от директорите да изискват от учителите резултати. не от учениците. Щом учениците нямат резултати, това автоматично да означава, че учителят е слаб. Точка.
4.Резултати не означава оценка на някакъв изпит. Резултат означава НАПРЕДЪК спрямо предния ден, седмица и т.н.
Ако един учител не може да обезпечи постоянен напредък (а не оценка на еднакъв за всички тест), ЗА ВСЕКИ ученик в класа, значи е слаб педагог и няма място в училище.
Баба Яга | 02.04.2015 03:08
Не се притеснявай от грешките. Така е със съветското образование. Но мислиш правилно, най-добре е в 4 клас децата да избират каква религия да учат, защото родителите са продънени глави. Сега отиди да си обуеш зелените чорапи и обратно в леглото.
... исках да кажа в предния си постинг: "с промит мозък". От възмущение даже започнах да пиша с грешки, виждате ли до какво могат да ни докарат с това "задължително" изучаване..
Изобщо не ми побира акъла, как някой родител с промит мозъл ще взима решение вместо децата си дали да учат религия, че и задължително отгоре на това, и така да ги осакати от малки. Ако пъл въведе такъв предмет, той трябва да е СВОБОДНО ИЗБИРАЕМ от и то самите ученици.
Отделен предмет - не. Но като урок по история или философия, не повече от един, може.
Религиите имат голямо отражение и в двете, дори и днес и не може да се пренебрегват.
Във висшето образование пък може да се помисли за отделяне на специална лекция какво е русофилистия. Добър пример как медицина и обществени науки могат да си помагат.
"Да се изучава ли религия(та)(те)"? Аз така го разбирам.Ако е така-въпросът е коректен.Отговорът не може да подлежи на съмнение: ДА ! Не питам какъв си-вярващ,атеист или марсианец.Религията в широкия смисъл,а и в различините деноминации е оказала/оказва изключително влияние върху живота на хората и развитието на държавите.Така че не може да не се изучава.Пак казвам-не задържително вероучение ,а изучаване историята на религиите и тяхното влияние.
Justice for ALL
на 08.04.2015 в 07:06:33 #21Предлагат нова промивка на мозъка на подрастващите поколения, за да може в събота и неделя вместо да мислят как да си оправят живота и семействата, да ходят да се молят по църквите и да пълнят джобовете на дебелите попове.
Vassil Levski
на 07.04.2015 в 17:07:24 #20В православието е спасението на българина и трябва да се изучава в училищата. В последните години бездуховието и нихилизма е на най ниското си ниво, дори през турското робство не е бил стъпкан до такава степен патриотичния дух на българина и това се прави напълно целенасочено от новите ни юдеомасонски управници, които се стремят да променят истината и да ни разделят с братския православен руски народ.
Asparyx
на 07.04.2015 в 11:26:32 #19не сме в първобитно-общинния строй?!
Баба Яга
на 06.04.2015 в 20:33:50 #18... да не говорим, че е диктатура да задължаваш някой да изучава религия против волята му. Ако има желание - винаги ще намери начин да я изучава.
Баба Яга
на 06.04.2015 в 20:32:16 #17правда, резултатите само показват колко са здравомислещи читателите тук.
NikB
на 05.04.2015 в 21:57:04 #16Живеещите в България 90% са кретени. Ако БПЦ беше нормална, общественополезна църква, може би щеше да е полезна на тези кретени. Обаче БПЦ по нищо не се различава от БСП-ДПС-АТАКА олигархията. И точно колкото тях е излишна.
Баба Яга
на 05.04.2015 в 15:08:45 #15Пърдела: Бай Коце:
ko4o
на 04.04.2015 в 11:28:49 #14След като повечето попове са агенти,ще се изучава държавно-сигурна религия...
Ivan25
на 04.04.2015 в 07:29:59 #13Каква религия ще се изучава?
Баба Яга
на 04.04.2015 в 05:11:59 #12sultan mehmet, Те резултатите от анкетата сами говорят кой крив и кой прав... Овчеглавието не е повод за гордост.
sultan mehmet
на 03.04.2015 в 22:51:04 #11Атеист = немислешт животно. Както виждам в България има много немистляшти животни,пропаста е близък
bah
на 02.04.2015 в 19:25:34 #10Религията не прави хората по-добри а по-грешно мислещи
Баба Яга
на 02.04.2015 в 13:12:36 #9dddddd, Да, именно защото има доста "продънени глави" м/у родителите, децата трябва не само сами да избират каква религия за изучават, а също така дали ИЗОБЩО да изучават някаква религия. Не всички на тоя свят задължително изповядват някаква религия, а и резултатите от анкетата са показателни.
Олаф БГ
на 02.04.2015 в 11:48:11 #8А кой ще я преподава? Историкът, свещеникът или ... психологът (който е случайно филосов и др. Това не е шега, има дипломи в които пише, че може да преподава 'и други'))? На първо място, за да изучаваш А е добре да отговориш на въпроса, кой специалист, завършил кое висше учебно заведение ще преподава А. Какво е положението с исторята? Лошо. А с ... ? Лошо. Въвеждаме религия. След 1 година питаме: Какво е положението с религията? Защо си мислим, че ако не решим приритетните задачи, то ще можем да решаваме други? За съжаление, религията е линия на разделение. Опасна. Ако се прокара още в малките класове, нещата могат да се влошат. 1. Равен достъп до образование. Това означава абсолютно безплатни учебгни тетрадки и записи на уроците по чужди езици. Химикалки и моливи също. За учителите също. Един учебник, който се поправя всяка година. Безплатни учебници по ЗИП и СИП. След като нещо е задължително да се избере (дори ЗИП и СИП), значи трябва да е безплатно. Това е равен достъп. Забрана да с епитат какво работят родителите. Забрана за събиране на пари. Забрана за чаастни фирми д аорганизират и рекламират в училищата извънкласни дейности. 2.Премахване на всикчи изпити, освен последната матура след 11 клас. 3. Изискване от директорите да изискват от учителите резултати. не от учениците. Щом учениците нямат резултати, това автоматично да означава, че учителят е слаб. Точка. 4.Резултати не означава оценка на някакъв изпит. Резултат означава НАПРЕДЪК спрямо предния ден, седмица и т.н. Ако един учител не може да обезпечи постоянен напредък (а не оценка на еднакъв за всички тест), ЗА ВСЕКИ ученик в класа, значи е слаб педагог и няма място в училище.
dddddd
на 02.04.2015 в 04:24:34 #7Баба Яга | 02.04.2015 03:08 Не се притеснявай от грешките. Така е със съветското образование. Но мислиш правилно, най-добре е в 4 клас децата да избират каква религия да учат, защото родителите са продънени глави. Сега отиди да си обуеш зелените чорапи и обратно в леглото.
Баба Яга
на 02.04.2015 в 04:12:12 #6Направих си труда да сметна какъв е процента на промитите мозъци досега: 106/499 = само около 26%...значи има още надежда на тоя свят!
Баба Яга
на 02.04.2015 в 04:08:34 #5... исках да кажа в предния си постинг: "с промит мозък". От възмущение даже започнах да пиша с грешки, виждате ли до какво могат да ни докарат с това "задължително" изучаване..
Баба Яга
на 02.04.2015 в 04:06:15 #4Изобщо не ми побира акъла, как някой родител с промит мозъл ще взима решение вместо децата си дали да учат религия, че и задължително отгоре на това, и така да ги осакати от малки. Ако пъл въведе такъв предмет, той трябва да е СВОБОДНО ИЗБИРАЕМ от и то самите ученици.
dddddd
на 01.04.2015 в 23:46:14 #3Отделен предмет - не. Но като урок по история или философия, не повече от един, може. Религиите имат голямо отражение и в двете, дори и днес и не може да се пренебрегват. Във висшето образование пък може да се помисли за отделяне на специална лекция какво е русофилистия. Добър пример как медицина и обществени науки могат да си помагат.
Evcor
на 01.04.2015 в 20:02:16 #2"Да се изучава ли религия(та)(те)"? Аз така го разбирам.Ако е така-въпросът е коректен.Отговорът не може да подлежи на съмнение: ДА ! Не питам какъв си-вярващ,атеист или марсианец.Религията в широкия смисъл,а и в различините деноминации е оказала/оказва изключително влияние върху живота на хората и развитието на държавите.Така че не може да не се изучава.Пак казвам-не задържително вероучение ,а изучаване историята на религиите и тяхното влияние.