News.bg | Money.bg | Topsport.bg | Vsi4ko.bg | Finance.news.bg | Gladen.bg | Lifestyle.bg | Ibox.bg

Регистрация | Забравена парола?

Вход

News.bg

Фиксинг

20.11.2009
  • 1.32017
  • 1.29303
  • 1.95583
  • 2.1752

» finance.news.bg

Специални

За българите и циганите

22.10.2009, 14:56 (обновена 22.10.2009, 15:00)
bravo
Коментари (182)

News.bg публикува текстовете ви без редакция.

 

Абе каквито са ни българите, такива са ни и циганите. Това е горчивата истина, знам, че ще я отричате неистово, но отстрани така си изглежда. Българите са една сбирщина от криви мургави мутри, на които е невъзможно да помислят за никого другиго освен за себе си и членовете на семейството си.

Никой почти не мисли за обществото като цяло - поне за квартала си, поне за блока, в който живее. По този начин, когато всеки от по-горното стъпало се е вторачил само в собствената си съдба, онези от последното стъпало се израждат и изостават съвсем.

Обикновено по-напредничавите общества подават ръка на по-изостаналите, и то не толкова от хуманизъм, а най-вече от инстинкт за самосъхранение. Трябва обаче да има мисъл и прозорливост. Пример за това е т.нар. affirmative action. Половината от черните си вдигнаха нивото неимоверно много в САЩ. Само че се иска обществото, което смята себе си за по-високо, наистина да е. А не само да се "оглежда" като такова в собственото си криво огледало на криворазбрания патриотизъм.

В булгаристанския случай истината е, че членовете му не притежават (в болшинството си, има и изключения, като мен) нито необходимия хуманизъм, нито необходимия здрав разум и инстинкт за самосъхранение (на нацията, не на индивида. иначе инстинкта за самосъхранение на индивида е водещото при българина - "Аз да съм сит, Аз да съм жив, за другите не ми пука").

Не бъркайте липсата на законност, за която са виновни българите, с толерантността, която не проявяваме към тези хора. Малцина от нас правят опити за интегрирането им. За сметка на това, обратното се наблюдава в изобилие. Само си помислете, ако те четат редовете, написани от някои от вас тук, какво доверие могат да имат на българите, какъв стимул могат да имат да участват в това общество като пълноценни членове? Никакъв. Затова и се държат по този начин.

Ще кажете - ами те да се оправят от само себе си - но точно тук е момента, в който по-развитата група трябва да се погрижи за по-изостаналата. Стига, разбира се, тази квалификация да е вярна в случая с българи и цигани, а засега не си личи да е така.

Много изостанал народ сме, много примитивен, и много сърдит - ето това е истината. Не може да даваш пример как едно малко момче на 5 години отказва да работи, когато го караш. Най-малкото това е дете на пет години, не възрастен човек.

Не може да си толкова жесток и несправедлив, и самоцелно да трупаш аргументи, без да поглеждаш голямата картинка, и да очакваш от някой друг да ти угоди, само защото си българин. Не може да мразиш някого в червата си, а после да обявяваш, че недоволството ти е "обективно".

В очите на цивилизованите хора сме същите такива аборигени, за каквито имаме циганите, и то с пълно основание. Не става дума за това, че циганите ни петнят реномето, както повечето от вас си мислят. Достатъчно е да пообщуваш с някой "интелигентен" българин, за да се ориентираш какво представлява нацията - недоверчиви, агресивни, расисти, подигравачи. Като се прибави и ориенталския външен вид на повечето от вас, и картинката става чудна.

За разлика от нас, обаче, хората ни дават шанс са интеграция - работят с нас, признават онези от нас, които демонстрират различност от нормата, проявяват търпение към нас. Просто пример в действие за по-развито общество да подава ръка на примитивното. На тези, които си вярват, че западняците с нищо не ни превъзхождат, само ще им кажа, че и циганите сигурно си мислят, че българите не ги превъзхождат с нищо.

Само че, ЖК "Дружба", който вероятно е първото впечатление на един гост на страната, в сравнение и с най-работническия квартал в една западна столица, прилича на цигански катун. Това е факт, който съдържа много истини за това къде сме всъщност ние - "гениалните умове" и "велика нация".

Нищо подобно няма - никой друг, освен самите нас си, не смята, че сме "велика нация". Това би трябвало да е една предупредителна лампичка за обективния човек.
Така че, радвайте се, че в световен план не ни съдят толкова жестоко, колкото ние съдим собствените си граждани от цигански произход.

Сподели: В Ibox.bg В Svejo


Регистриран на: 22.05.2009, 15:57

182. Колумнист | 10.11.2009 15:44

След избухването на ПСЕВДО-демокрацията правителството на Андрей Луканов кани екип от 22-ма специалисти от Фондацията на националната камара на САЩ, начело с Ричард Ран и Роналд Ът, за да разработят "Проект за прехода към пазарна икономика и демократичен капитализъм". Към тях се присъединява и екип от 29 български специалисти.
Това е практическата програма, по която се измени обществения строй в България. Още през март-август 1990 г. с този документ са предопределени всички бъдещи процеси в икономическия и обществения живот у нас. В него се залага стопанското, културното и духовното съсипване на страната. От самото начало новите управници са знаели всичко, което ще последва в България.
Интересно е да се знае, че докладът по “Проекта Ран-Ът” е приет от Народното събрание с ръкопляскания, а по един екземпляр от него е получил всеки от депутатите.
При представянето на проекта в пленарната зала, Андрей Луканов заявява: “Програмата съдържа рационални елементи и от двете платформи – на БСП и СДС, както и съгласуваните между двете основни политически сили идеи в периода преди и след изборите”. И сини, и червени са работели заедно с екипа на националната камара на САЩ в ущърб на България.

ЕТО ТУКА ПРОЧЕТЕТЕ ЗА ИСТИНСКИТЕ БЪЛГАРИ!
АЗ ЧЕТА И СЕ ЗАСРАМИХ НЕ МАЛКО!!

http://www.bulgarlar.com/Pravda/Vostok/Gruz_Bulgar.html
http://novred.narod.ru/
http://novred.narod.ru/bankrut.htm
http://web.hit.bg/bgsviat/
http://po-sveta.hit.bg/osetia.htm
http://web.hit.bg/bgsviat/KREML.htm
http://web.hit.bg/bgsviat/Materiali/anti_eu.html
http://web.hit.bg/bgsviat/vrazki/vruzki.htm
http://www.bulgarlar.com/index.html
http://www.bulgarlar.com/Iskusstvo/Victor/foto/foto.html

С уважение:
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg

Регистриран на: 14.11.2008, 14:25

181. Big_Papa | 10.11.2009 03:41

5% ще живеят добре, защото са кадърни. други 4,99 ще са тарикати, защото са кадърни. 0,01% могат да станат богати с простотията си. Но конкуренцията за тези 0,01% са другите 90% и е жестока.

Регистриран на: 14.11.2008, 14:25

180. Big_Papa | 10.11.2009 03:40

А проблемът е единствено в образованието. Високо образование - култура и напредничево мислене.

Ниско образование = простотия, расизъм, омраза и всякакви долни чувства. Също и липсата на диалог и допирни точки. Защото циганин, който работи сред българи малко по-престижна професия е българин, а не циганин. Но за малко по-престижна професия трябва някакво образование и то прилично изкарано. Поколението 94, 95 , 96 от българите е бетер цигани в лош смисъл на думата. Всичко иска да става мутра и тарикат. 90% няма да станете нито мутри, нито тарикати. Ще станете просяци.

Регистриран на: 14.11.2008, 14:25

179. Big_Papa | 10.11.2009 03:33

В булгаристанския случай истината е, че членовете му не притежават (в болшинството си, има и изключения, като мен)
-комплексар с чувство за превъзходство. Сигурно си велик, но само в собствените си очи

Само че, ЖК "Дружба", който вероятно е първото впечатление на един гост на страната, в сравнение и с най-работническия квартал в една западна столица, прилича на цигански катун.
-не съм съгласен навсякъде има подобни гледки.


Мунчо преди да даваш мнение ш в европа как на кой гледат си задай въпрос аз какво правя като отида в европа и събратята ти какво прабят. Така ще стигнеш до истината кой на кой как гледа. А можеш и да отидеш ан гости на 10 произволни българи и 10 произволни цигани за да видиш каква е разликата.

Регистриран на: 20.05.2008, 21:18

178. ХРИСТ | 02.11.2009 13:13

Може да се разтягат всякакви теории кои за какво е виновен,но нека погледнем историята:
през 14 век циганите са достигнали Британските острови и е имало значително циганско население в западна Европа.Какво става след това преселение? Става следното:
всички западноевропейски държави и тогавашните им управници издават закони и декрети с които разрешават избиването и изгонването на циганите от техните земи!?
Дават се крайни срокове (Швейцария) в които всички цигани да напуснат пределите на страната.Организират се дружинки (Германия) които имат за цел прогонване и избиване(като на лов) на циганите!? Тези процеси текът в течения на година - две и ето и в западна европа няма цигани.
Да,обаче те се преселват насам към балканския полуостров.Турците това и чакат и започват заселване на българските земи с цигани.Това се с цел претопяване на българската нация.
Също така се заселват и други народности по нашите земи.
Та в тази връзка искам да попитам така толерантните и демократични западноевропейски държави коя е първопричината за да са циганите на този хал?
В това отношение България е изключително ощетена от политиката на другите държави,които в момента ни дават акъл как да интегрираме циганите! Нещо което те не са направили и са ни натресли проблема на нас!

Регистриран на: 05.10.2006, 22:14

177. aranzibal | 29.10.2009 17:46

Не съм съгласен с автора на статията. Особено с това да се слагат всички българи или цигани под общ знаменател. Също не съм съгласен с автора за западняците. Те наистина са много по-напред от нас, но изобщо не мисля че могат да служат за пример по отношение на това как третират малцинствата.

Това го казвам като човек който 10 години не е стъпвал в България. Нека автора се замисли как зпадняците се отнасят с африканските и мюсюлманските имигранти, как американците и канадците се отнасят с индианците. Който прочете ще види че съществуват същите проблеми не само между българи и цигани, ами и на други места.

Българите са уседнал народ, докато циганите в последните да кажем 100 години полека лека се отказват от чергарския живот. Те нямат земя, много нямат къде да живеят. Естесвено е че ще имат много по-нисък стандарт на живот, по ниско образование, по-висока престъпност.

Ясно е че нещо трябва да се направи, но не е лесно, и на други места има същия тип проблем. Например индианците - те даже са коренното население на американскя континент. Едно 90% от тях са на държавна издръжка имат квоти за университетите, строят им къщи по резерватите, дават им коли, шейни. Каквото искат. И пак всички са пияни по цял ден, нищо не работят. Сприхави са и диви като циганите. Не можеш едно общество което не е познавало колелото изведнъж да го вкараш в 19ти-20-ти-21ви век. Не става с магическа пръчица.

Регистриран на: 18.09.2009, 14:27

176. amica1 | 26.10.2009 16:10

Хан Круме,

Европа се опитва от 2-3-5 години, но не само в България, а и в ЦЯЛА ЕВРОПА.
Обаче никъде, завалийката, не е успяла да интегрира циганите. Те навсякъде се делят, мразят народа, когото ограбват, масово са неграмотни, без документи, убиват.

В Италия се чудят къде да ги екстрадират. Помните ли в скандинавските страни, че ги стерилизираха?

Циганите се възползват от всяка проява на хуманизъм, от всяко подаване на ръка, не работят и се множат, като хлебарки.

Жалко за Европата!

Я се опитайте да сравните колко българи са убити от цигани, и колко цигани от българи?

ЦИГАНИТЕ ВОДЯТ ПОЛИТИКА НА ГЕНОЦИД СПРЯМО БЪЛГАРИТЕ, ГОСПОДА.

Регистриран на: 08.09.2008, 15:49

175. Хан Крум | 26.10.2009 13:56

Поздравления за статията/мнението. Много вярно е всичко изказано. Силният (духом, физически, финансово) трябва да е първият, който да подаде ръка, за да могат хората да живеят в мир и спокойствие. Но това твърде малко хора в България го разбират! Дори и примерът, който Европа ни дава от 2-3-5 години насам, не ни е достатъчен и не ни научава на нищо. Жалко!

Регистриран на: 13.09.2006, 17:25

174. bravo | 26.10.2009 07:19

Tочно това е. Алтънтоп.

hire the nigger instead
hire the fuckin gypsy instead!!!

Регистриран на: 13.04.2006, 21:38

173. Amenhotep | 25.10.2009 13:45

Понеже индивидът с никнейм на кренвирш говореше за Affirmative action, се сетих за една песничка посветена на това чудо, ето и текста и...


Affirmative action,
what's this country coming to?
Affirmative action,
what's the white man gonna do?
It's another government handout and simply said
"You've got to hire a nigger instead"

I was down at the office, cleaning up the joint
Just doing a little extra, making brownie points
Cause I'd heard somebody say,
a promotion's on the line
So I was working hard, I wa.nted that promotion to be mine

So I asked the CEO if I could have a try
He said "you work hard, son and I know you qualify.
You're the best man for the job but it's out of my hands
I've got to give it to a nigger, courtesy of Uncle Sam"

Oh affirmative action,
what's this country coming to?
Affirmative action,
what's the white man gonna do?
It's another government handout and simply said
"You've got to hire a nigger instead."

Now I went looking for a new job the very next day.
I got an interview and things were surely going my way..
I was asked a lot of questions,
I was giving it my best
My qualifications were impeccable,
I could tell he was impressed

Then a nigger walked in and said
"yo, what's up
You need a man, well here I be. Say bro, you're in luck"
The bossman looked at me and said "what can I do?
Uncle Sam says I've got to hire the nigger instead of you"

Oh affirmative action,
what's this country coming to?
Affirmative action,
what's the white man gonna do?
It's another government handout and simply said
"You've got to hire the nigger instead"

Now we've gotta stop what's happening to you and me.
The feds have got to listen
and I'm sure you'll agree
We need to get their attention
and make them understand
I've been thinking about it lately
and I got a plan..

Оh let's act like a bunch of niggers and go out in the street.
And demonstrate
and raise some hell
to everyone we meet
We'll stop taking all this crap that we have in the past.
And tell Uncle Sam to stick the affirmative action up his ass.

So affirmative action,
what's this country coming to?
Affirmative action,
what's the white man gonna do?
It's another government handout and simply said
"You've got to hire a nigger instead"

Oh it's another government handout and simply said
"You've got to hire a nigger instead"

Регистриран на: 24.07.2006, 15:43

172. muncho | 25.10.2009 11:36

МУАХАХАХАХ
Значи когато става въпрос за престъпленията на вулгарите, не ги обясняваме с вулгарщината а с "междумародното положение".
Когато става дума за цигански престъпления, то за това е виновна расата на циганите ;-))
Нацистки свине бемозъчни, даже да мислите не можете..
А що се отнася до презрението, то презрението към българите по света далеч надхвърля презрението към циганите ;-)

Регистриран на: 10.11.2006, 12:04

171. българче | 25.10.2009 11:13

Муун-чо изборените от теб неща стават във всяка една държава, в която цари беззаконие. И в България беше така докато ни управляваха турчин, руснак и немец. Сега нещата ще се променят макар и не толкова бързо колкото ни се иска. А аз не знам някой да харесва циганите - във всяка западна държава те са презирани.

Регистриран на: 29.08.2008, 16:44

170. Take This | 25.10.2009 11:08

В очите на цивилизованите хора сме същите такива аборигени, за каквито имаме циганите, и то с пълно основание. Не става дума за това, че циганите ни петнят реномето, както повечето от вас си мислят. Достатъчно е да пообщуваш с някой "интелигентен" българин, за да се ориентираш какво представлява нацията - недоверчиви, агресивни, расисти, подигравачи. Като се прибави и ориенталския външен вид на повечето от вас, и картинката става чудна.
Пляскане

Регистриран на: 29.09.2006, 13:22

169. DrM | 24.10.2009 05:03

muncho, ДА! the good fa is a dead fa

Регистриран на: 24.07.2006, 15:43

168. muncho | 24.10.2009 02:04

забравих да добавя взимането и даването на подкупи отгоре до долу във вулгарската администрация..

Регистриран на: 24.07.2006, 15:43

167. muncho | 24.10.2009 01:23

Можем да добавим и други вулгарски престъпления:
- убийства между съученици
- наркомания
- педофилия
- убииства по пътищата
- ...

Регистриран на: 24.07.2006, 15:43

166. muncho | 24.10.2009 01:16

дам, за сметка на това всички останали престъпления са патент на вулгарите. Те включват:
- рекет и изнудване
- отвличания на бизнесмени
- мафиотски групировки и убийства
- крадене на еврофондове
- крадене на ДДС
- крадене на държавния бюджет
- данъчни измами
- ...

Но всичко това разбира се бледнее пред обирането на вили, кабели и просията. Несравними са просто..

Нацистки свине безмозъчни..

Регистриран на: 13.04.2006, 21:38

165. Amenhotep | 23.10.2009 12:15

Мунчо, кратуно овредена, някои престъпления са ПАТЕНТ на циганите.

Напоследък това са основно следните ПРЕСТЪПНИ ИЗВРАЩЕНИЯ:

- Обиране на къщи на самотни, възрастни хора, често съпроводено с бруталното убийство на въпросните старци, както сексуалното изгавряне и разчленяването на труповете им.

- Кражба на кабели, тръби, брознови паметници, части от Ж.П. линии и всичко останало, което може да се върне за вторични суровини. А това че цели населени места остават без електричество, телефони и градски транспорт, това че се унищожава културното наследство и това че някой влак може да дерайлира и това да доведе до смъртта на много хора, вообще не ги интересува. Пропуснах да отбележа кражбите на капаците на шахтите по пътищата (което води до ПТП).

- Масовите побоища и последващото ги нападение на полицаи в циганските гена също е често срещано явление.

- Педофилията и сватбите на деца на по 10-13 години също е много разпространена сред циганите. Напоследък става и практика, тези деца да бъдат продавани (основно в Гърция).

- Не е тайна и факта, че циганите се занимават и с разпространението на хероин.

- Масовите кражби на реколта и животни от селските стопани, също са факт. Не им стига на земеделците и животновъдите кризата и подбиването на цените с продукти от чужбина, а и тези кражби направо ги загробват.

- Джебчийството и просията в големите градове също се практикува основно от цигани.

- За не плащане на сметки, такси и данъци просто няма нужда да споменавам. За самонастаняването и "построяването" на коптори на частна и общинска земя също.

- Циганите са "заети" и в "бизнеса" на дървената и иманярската мафия.

Има и други "пазарни ниши", които са основно заети от представителите на циганските общности, но сега нямам време да ги изброявам.

Регистриран на: 01.09.2009, 10:28

164. Астерикс | 23.10.2009 10:57

Явно този сайт има задача от Доган да създава омраза между хората с подобни статии! Не е случайно публикуването на такива идиотски текстове! Също толкова идиотска е статията на Аменхотеп, макар и в нея да има доста истина, но подобни текстове са поръчки на ДПС! СМЪРТ ЗА ДПС!

Регистриран на: 02.11.2008, 04:52

163. vasko vasilev | 22.10.2009 20:29

Много щастлив Юлианчо,знаем,че с ГЕЯ се сношавате за щяло и нещяло Смее се
но тези галени обръщения като "Юли" ги оставете за спалнята,или
мазето,все пак тук влизат и невръстни деца... а, не не не!!

Нямате никакъв морал,извратени типове такива...
Засрамете се Удивителна Идея бой

Реклама

Реклама

Реклама