Страната ни отделя над 7 млн. лева, за да се представи пред света като добра туристическа дестинация, богата на исторически и архитектурни паметници, минерални източници, както и красива и съхранена природа.

Парите за тази реклама идват от Европа и са по Оперативна програма „Регионално развитие" 2007-2013. Основната цел на проекта „Интегрирани комуникационни кампании за България на целеви пазари" е да организира многобройни кампании за представяне на България като добро място за летен и зимен туризъм на целеви пазари като Германия, Русия, Румъния, Украйна, Полша и Швеция.

Общата стойност на проекта е над 7,2 млн. лева, а срокът му за изпълнение е три години. „Ние започнахме с летящ старт, за да има бонус за българския туризъм и за страната ни", подчерта на пресконференция зам.-министърът на икономиката и труда с ресор „туризъм" Бранимир Ботев.

Ръководителят на проекта Анелия Генова обясни, че пазарите, на които страната ни ще бъде представяна чрез такива програми, са израни чрез маркетингови проучвания. „Важно е да има устойчивост", отбеляза от своя страна и Генова. Проектът ще приключи на 8 април 2015 година.