телефонРазгневени абонати започнаха да се тълпят още от началото на деня пред приемната за жалби срещу мобилните оператори на Комисията за защита на потребителите, съобщи БНР. Тя беше открита днес в рамките на Световния ден за защита на потребителите, като целта е клиентите на телекомите да получат консултации, съвети и съдействие.

Десетки граждани прибягнаха до услугите на временната приемна, защото, както стана ясно, нито един операторите не е счел за необходимо да приема лично абонати, които се оплакват от проблеми. Сред сигналите има фрапиращи случаи на измами с договори, карти и апарати.

Най-често възрастни хора са "зарибявани" да подписват нови договори от продавачите в магазини за мобилни телефони. При един от случаите възрастна жена се оказала със седем договора.

Повече от половината от жалбите в Комисията за защита на потребителите са срещу телекомуникационните услуги и инициативата е пореден опит за регулация в сектора.