Разгневени абонати започнаха да се тълпят още от началото на деня пред приемната за жалби срещу мобилните оператори на Комисията за защита на потребителите, съобщи БНР. Тя беше открита днес в рамките на Световния ден за защита на потребителите, като целта е клиентите на телекомите да получат консултации, съвети и съдействие.
Десетки граждани прибягнаха до услугите на временната приемна, защото, както стана ясно, нито един операторите не е счел за необходимо да приема лично абонати, които се оплакват от проблеми. Сред сигналите има фрапиращи случаи на измами с договори, карти и апарати.
Най-често възрастни хора са "зарибявани" да подписват нови договори от продавачите в магазини за мобилни телефони. При един от случаите възрастна жена се оказала със седем договора.
Повече от половината от жалбите в Комисията за защита на потребителите са срещу телекомуникационните услуги и инициативата е пореден опит за регулация в сектора.
daemon
на 15.03.2011 в 14:54:47 #1Помияри, с една дума. Ограбват пенсионерите със 120 лв пенсия с договори и такси от по 30 лв на месец, немат ли срам .... ама малки са глобите по закон - 100,000 лв се изкават за един ден ..... да живее КРС !