От агенция Nielsen Online анализираха посещенията на електронните версии на най-големите вестници в Съединените щати. пише HiComm.bg.
Те достигнаха до извода, че онлайн вариантите се развиват много бързо.
Уникалните посетители през декември 2008 година са се увеличили с 40,1 милиона, в сравнение със същия период на 2007 година.
New York Times е отбелязал ръст от 6% и 18,2 млн. уникални посещения, The Washington Post - 12% и 9,5 млн, , а USA Today - 15% и 11,4 млн. посещения.
Според анализаторите на Nielsen Onlinе увеличаването на аудиторията на интернет вестниците може да доведе до това, че част от изданията въобще да се откажат от хартиените варианти, за да преживеят по-лесно финансовата криза.
ba4kator
на 02.02.2009 в 09:46:18 #5http://paper.standartnews.com/bg/
ba4kator
на 02.02.2009 в 09:44:15 #4Oт всички он лаин вестници само Стандарт е напьлно безплатен и е в пьлен обем ,аз го чета всеки ден.Супер е хора зад граница ако не го знаете Стандарт е безплатен. http://s12.bitefight.org/c.php?uid=40239
Sharky__
на 01.02.2009 в 11:51:23 #3В България ме дразни, че се опитват да направят абонамента за онлайн изданието да е колкото е хартиеното, а не се прави така! Или отделна статия да е колкото целия вестник. Трябва да е нещо наистина евтино, за да се наложи, независимо че няма печалба в началото- няма и разходи обаче (за хартия и дистрибуция).
raylight
на 31.01.2009 в 12:40:30 #2Издържа се главно от платени статии
IstinaTa
на 30.01.2009 в 14:33:23 #1Това не е лоша идея. Може да си направят по гъвкави абонаменти за да оцелеят. Но в България този проблем не съществува. Тук мафията и държавните политически обръчета си подкрепят и финансират книжните издания. Само като погледнеш последният пример "В-к 19"?! Как един 150 000 вестник се издържа без реклами!? И още нещо. На контакти http://www.19min.bg/pages/8.html