За десети пореден ден продължава стачката в БДЖ въпреки сближените вчера позиции на синдикатите и ръководството. Петър Бунев от КНСБ заяви, че преговорите с мениджърския екип на железниците по-късно днес ще покажат дали утре ще има стачка или не, предаде БНР.
На Централна гара всички колеги стачкуват. Стачката започна от 8 часа и ще продължи до 16 часа. Да се надяваме преговорите да започнат довечера и да приключат. Това може да бъде последният стачен ден, ако довечера подпишем колективните трудови договори и стачните споразумения. Ако не подпишем - продължаваме, заяви още Петър Бунев.
Днес влаковете са спрени в Пловдив, Стара Загора, Ямбол и други малки гари.
Преди час спряха влаковете през Пловдив. Стачкуват повечето от железничарите на смяна. Няма да се движат мотрисите за София, Асеновград, Карлово, Пещера и Панагюрище
До 16 часа спира движението от и за бургаската ж.п. гара. Там днес протестират дежурните екипи ревизор-вагони и служителите на билетните каси.
Десети ден стачкуват и железничарите в Мездра. Железопътната връзка между София и Северна България е прекъсната. От врачанската структура на КНСБ съобщиха за нови опити за локаут на работници на товарните превози във Враца.
Стачкуващите настояват в колективния трудов договор да бъде зачетено правото на синдикатите да имат право на мнение при съкращаването на служители от системата.
динев
на 03.12.2011 в 15:53:42 #6То така или иначе БДЖ е фалирало, само му се удължаваше агонията. След някой ден, като обявят фалит, ще ми седнат на ония локомотив да работят. Заговори се , че не се вдигат всички на бунт и хайде от БДЖ първи. Ами сега хора, като няма къде да работите, като фалира предприятието и трябва да се плащат 800 000 мил дългове, от кой ще ги вземе държавата, от вашата стачка ли или от другите данъкоплатци. За мен това беше един идиотски протест. Да ви е честито.
halo
на 03.12.2011 в 12:35:46 #5ptitsa | 03.12.2011 11:59 ----------------------- Съжалявам, ама много си объркала нещата в този пост, което води до неговата практическа глупост.
ptitsa
на 03.12.2011 в 11:59:01 #4"След твърдата позиция на Германия за плащане на около 15 млн евра за взетите влакове" Е толкова ли е твърда тази позиция? Убедена съм, че сме купили нещо от техните стари неща или много стар модел. Те обичат да оказват натиск за да се купи и после "плати", ми да си тръсят други пазари. Което си е, US апаратури са по-хубави от техните. Азия също произвежда не лоши неща, т. е.имаме алтернативи за да преговаряме още в началото. Защо се е получило така? И защо онази мижитурка-плашило Дянков е мрънкал и отказвал, когато от Атака вчера са го подканяли, като стои в Бг нежелан поне да свърши нещо полезно за страната си - да преговаря и пуска връзки за частично намаление на наши дългове? Или така му харесва повече - да не прави нищо полезно, да плаши гаргите, да си живее нашироко, да си завъди млада любовница, да ходи по командировки?
poker
на 03.12.2011 в 10:54:13 #3чл.14 ако не се лъжа ---от ЗУКТВ--...задължава нормално придвижване на пътниците .Може ли юрист да коментира
halo
на 03.12.2011 в 10:50:06 #2Стачкуващите настояват в колективния трудов договор да бъде зачетено правото на синдикатите да имат право на мнение при съкращаването на служители от системата. ------------------------------------------------------------------ Има ли луди Управители / или каквото там е като длъжност, в която и да е сфера/ които да подпишат такова нещо???
Минувач
на 03.12.2011 в 10:42:06 #1След твърдата позиция на Германия за плащане на около 15 млн евра за взетите влакове, липсата на пари в БДЖ и бюджета за тази година (очаква ни много солена глоба за подпомагане срещу конкуренцията!), почти със сигурност може да се предскаже фалита на "Пътнически превози".