Свръхстроги квалификационни изисквания може да направят невъзможно участието на стратегически инвеститори в приватизацията на "БДЖ - Товарни превози", научи "Труд". Транспортното министерство предлага от тях да се изисква оборот от 500 млн. евро за всяка от последните три години.
"Целта е да не дойде стратегически инвеститор, а "БДЖ - Товарни превози" да бъде продадена по схемата "Булгартабак" на някоя банка", твърдят източници на "Труд".
hellwitch
на 23.01.2012 в 10:00:24 #4И от къде да дойде "стратегически" инвеститор?!? За да бъде наистина такъв трябва да е компания като Дойчебан, френските или австрийските железници, а те надали ще се занимават точно с нашите железници. Просто те са толкова зле, чисто като персонал, че не си струва.
ko4o
на 23.01.2012 в 06:35:26 #3Влакът се "разтрака".Само банка може да хвърли криви дърва,че дойде завой...
pusi
на 23.01.2012 в 04:11:11 #2Само кон може да пие бира
dddddd
на 23.01.2012 в 03:59:41 #1Серията тъпи заглавия продължава, явно Милослав е седнал да пише.