Още в началото на лято 2014 Kamenitza представи на българския пазар последната си иновация - Kamenitza COLD EDGE бутилка.
На основния преден етикет на всяка стъклена бутилка Kamenitza вече има обособена термочувствителна зона, която се активира при достигането на определена температура и предоставя на феновете на пивото точен индикатор за перфектно изстудена бира.
От средата на юли на българския пазар вече е достъпен и иновативният Kamenitza COLD EDGE кен - първият по рода си кен с термочувствително мастило в България.
Благодарение на COLD EDGE иновацията почитателите на студената бира ще могат само с един поглед да разберат дали любимата им напитка е охладена до идеалната температура, гарантираща перфектен, освежаващ вкус.
При печата на етикета на бутилката и алуминиевия кен са използвани специални термохромни мастила, които променят цвета си при предварително зададени температурни стойности. Когато Kamenitza достигне идеалната за консумация температура, белият контур на основния преден етикет на бутилката се оцветява в синьо, а под надписа Kamenitza се появява синя лента и надпис COLD EDGE.
При кеновете термочувствителната зона в лицевата част на кена също посинява, а когато надписът „СЕГА" стане син, това означава само едно - гаранция за перфектен освежаващ вкус. Промените придават нов и осезаемо различен облик както на етикета, така и на кена, което максимално улеснява избора на почитателите на перфектно изстуденото пиво.
„Kamenitza COLD EDGE иновацията е плод на едно простичко прозрение, което идва директно от нашите потребители - че първото и най-важно условие, за да се насладиш на хубавата бира, е тя да бъде добре изстудена. Идеята за нововъведението беше изцяло продиктувана от нашия стремеж да предоставяме нова добавена стойност и изключителна наслада и удобство на нашите почитатели", допълва Ясен Любенов, директор „Маркетинг" в „Каменица" АД.
На специалната секция в официалния сайт на марката - http://kamenitza.bg/cold-edge, както и на www.facebook.com/kamenitzabg почитателите на студеното пиво могат да получат повече информация както за иновацията COLD EDGE, така и за останалите новини около първата бира на България.
Минувач
на 13.08.2014 в 14:59:21 #2Другият вариант е снимка на полугола мацка с надпис: Изпий ме!
gruyo_puyo
на 13.08.2014 в 13:19:59 #1Прди 3-4 години пак имаше нещо такова "революционно", само че с надпис "НАЗДРАВЕ", ако не ме лъже паметта... С други думи - преоткрили топлата вода и колелото, ама друго си е малко безплатна реклама на спиртосаната им и пълна с консерванти бира, от която боли глава още след първата бутилка... "Карай дааа вървиии, карай даааа вървиии, карай да вървииии - ей товааа е блуууус..."