Стартира информационна кампания „Не чакай следващата Коледа", съобщават инициаторите. Целта на кампанията е да представи новите технологични възможности за даряване със SMS абонамент и онлайн. Освен чрез еднократно изпращане на SMS-и, желаещите вече могат да даряват чрез SMS абонамент. Тогава към сметката за телефон всеки месец ще се добавя сумата за дарението за избраната кампания. Стойността на абонамента е 2 лв. и ДДС не се начислява.

Второто нововъведение е възможността да се дарява онлайн за каузите в DMS платформата чрез системата на ePay.bg. или чрез виртуален ПОС терминал на ОББ.

Инициаторите уточняват, че сайтът www.dmsbg.com e с интуитивна навигация, улеснява процеса на даряване и така дава възможност каузите в системата да печелят повече средства и съмишленици.

От старта на DMS 17 777 през 2007 г. досега са се възползвали 590 кампании на физически лица и организации, които са набрали общо 4 889 333 лева. Увеличението на дарените средства през 2014 спрямо 2013 г. е малко над два пъти, като повишението възлиза на 843 192 лева.

Администраторите на платформата коментират, че най-много са кампаниите на хора, които набират средства за скъпоструващо лечение или трансплантация.

DMS e проект, реализиран от Български дарителски форум и фондация „Помощ за благотворителността в България", в партньорство с трите мобилни оператора на територията на страната -  Теленор, VIVACOM и МTel, Тераком, ОББ и Epay, с идеята да подкрепя при равни условия кампании на хора, които имат нужда от лечение и инициативи на организации. Досега системата предлагаше възможност за подкрепа на каузи само с изпращане на SMS на номер 17 777. Сега вече може да се подкрепи избрана  кампания и със SMS абонамент и онлайн.

Изберете своята кауза и дарете на www.dmsbg.com, зоват от платформата. Кампанията „Не чакай следващата Коледа" стартира днес.