Логото трябва да бъде една съвършена естетика, а това е малко примитивно, коментира пред медиите културният министър Вежди Рашидов по повод новото лого на България.
Той побърза да уточни: „Не го казвам от някаква лошотия, България не заслужава толкова примитивно отношение и разбира се малко на кич отива".

По думите му, трябва да се правят сериозни национални конкурси, хубави журита и да направим едно прекрасно лого на България.

„Засега е една шарения като бонбонче от панаир - сладичко, шареничко, хубавичко, а България е сериозна страна, не е толкова сладолед... има нещо по-сериозно", категоричен бе културният министър.

Той обаче отказа да кажа какво трябва да бъде логото, представящо страната ни: Аз не искам да го проектирам, като ми го възложат, тогава ще го коментирам.

Слоганът, придружаващ логото, е "Открий и сподели".

Според зам.-министъра на икономиката Иво Маринов бизнесът е дал положителна оценка на новата бранд стратегия на България. С въвеждането й се очаква след 5 години броят на туристите, посетили страната ни, да се увеличи с 25%.

Има множество елементи в самото лого, които отразяват многообразието от възможности на България в областта на туризма, заяви Маринов при представянето на логото. Той обясни, че за избора му са направени проучвания сред български и чужди туроператори и туристи в 11 държави.
Повечето мнения в интернет обаче са с обратен знак.

Припомняме, преди дни Съюзът на българските художници (СБХ) изрази категорично си несъгласие с новото лого на България като туристическа дестинация. По-късно и авторите на новото лого на България като туристическа дестинация „Обединение за бранд България" разпространиха до медиите пространната си позиция по въпроса.