В локомотивното депо на столицата са открити 700 литра гориво, разпределенов туби. Сигналът е подаден в полицията в 03:00 часа тази сутрин след проверка на Транспортна полиция и отдел "Вътрешна сигурност" на БДЖ.Тубите били приготвени за изнасяне. Те са открити от дневната смяна в халето и край цистерната, която е пристигнала снощи.
Открити са и маркучи, с които най-вероятно е източено горивото. Води се разследване за установяване произхода на горивото.
Сутринта, при отваряне на дневната смяна от 7 часа, в едно от ремонтните халета, в най-голямото, се откриха още 500, близо 600 литра гориво, вече напълнено и готово за експедиране. Видяхме и откъде се случва най-вероятно, най-често експедирането на това гориво, товаренето му в автомобил и оттам заминаването в неизвестна посока, съобщава изпълнителният директор на БДЖ Йордан Недев, цитиран от БНР.
По думите му по това време на работа са били 10 служители и нямам как никой от тях да не е разбрал за кражбата при положение, че цистерната трябва да се удари с чук, за да се отвори. Той е убеден, че в кражбата са замесени работещите в депото, след чието установяване най-вероятно ще излезе уволнение.
Borneo
на 06.07.2012 в 13:49:48 #5Автобусните гаражи в София също източват и то с "логистичната" подкрепа на аварийните коли
dachi
на 06.07.2012 в 12:47:01 #4То и за крадене се иска акъл,а не само алчност.Ако си бяха крадили кротко, колкото да си пълнят резрвоарите на колите трудно щяха да ги хванат. Ама те тръгнали да продават.
Минувач
на 06.07.2012 в 12:19:47 #3Нефтена сонда?
shlizomil
на 06.07.2012 в 12:00:30 #2Впрочем от локомотивите си вземат нафта само машинистите а основната кражба е от вагоните.
shlizomil
на 06.07.2012 в 11:58:09 #1Ако полицията не знае произхода на горивото мога да я подсетя. От дизеловите локомотиви го крадът от 30 години. Всеки ден и всички които работят там.Ако не спрете това източване няма да има и БДЖ. Там е основният дефицит. Ние които не сме там го знаем и го виждаме , а се чудя как шефовете не го знаят. Остава заключението - те също са вътре.