News.bg | Money.bg | Topsport.bg | Vsi4ko.bg | Finance.news.bg | Gladen.bg | Lifestyle.bg | Ibox.bg

Регистрация | Забравена парола?

Вход

News.bg

Фиксинг

17.03.2010
  • 1.4218
  • 1.34783
  • 1.95583
  • 2.18236

» finance.news.bg

У нас

Отстраниха шефа на "Вътрешна сигурност" на ДАНС

26.09.2008, 09:48 (обновена 26.09.2008, 17:38)
news.bg
Коментари (91)

Директорът на дирекция "Вътрешна сигурност" в ДАНС е отстранен от длъжност.

От агенцията по сигурността уточниха, че това е станало във връзка с вътрешна проверка по информацията, че служители на ДАНС са поръчвали разпечатки от мобилните телефони на депутати.

От агенцията подчертават, че тази проверка е разпоредена на много по-ранен етап от вчерашните изявления на депутати.

Председателят на ДАНС Петко Сертов е взел участие в заседание на ръководството на парламентарната Комисия по вътрешна сигурност и обществен ред и е информирал депутатите за предприетите от Агенцията мерки.

Първанов:
Президентът няма отношение кам ДАНС, това е закон на депутатите
                   Още...

На извънредно заседание на комисията бе решено ръководството й и още двама депутати от опозицията на място в ДАНС да инспектират работата със СРС.

Междувременно депутати от различни парламентарни групи предложиха създаването на комисии, които да контролират дейността на ДАНС - постоянна и временна.

Вчера народният представител Татяна Дончева изнесе данни, че служители на ДАНС са поръчали разпечатки от мобилните телефони на депутати от Комисията по вътрешна сигурност и обществен ред.

Тя уточни, че в този случай е използвана празнота в закона, която дава възможност да се събират разпечатки без ясно да е регламентирано кой може да ги иска и в каква връзка.

ДСБ поиска оставката на Петко Сертов, с мотив, че се възстановяват контрабандните канали под егидата на ДАНС.

Искането на телефонни разпечатки на номера не представлява нарушение по смисъла на Закона за специалните разузнавателни средства.
При направените проверки е установявана и принадлежност на телефонните номера.

Лидерът на БНД Николай Свинаров определи ситуацията като "сериозна заплаха за демократичния процес".

Случилото се коментира и главният прокурор Борис Велчев. Той окачестви като недопустими подобни действия, но поиска още малко време преди да оповести дали прокуратурата ще започне разследване.

Размер на шрифта: a a a

Към архива

Най-четени

Криминално
Пребиха полицай по време на работа
Политика
Румяна Желева отива посланик във Виена?
Открития
Стряскащи резултати от руски ГМО експеримент
Екология
ГЕРБ оттегли искането за мораториум за ГМО
Политика
Борисов: Стига слухове, изчакайте събитията
Финанси
24 млн.лв. прибрали данъчните от футболни клубове и бентлита
Политика
Джо Байдън сгафи с премиера на Ирландия на Св. Патрик
Преглед на печата
"Цветанов на протест срещу Дянков", "БСП вади клипа със сатъра"
Политика
Депутати гласуваха "за" нов министър по еврофондовете
Любопитно
Президентът на Пакистан дарява органите си
Политика
Омбудсманът: Какъв импийчмънт бе, приятели?
Региони
Софийски квартали без вода
Политика
Либия иска извинение от ЕС
Политика
ОМО: България не може да не признае македонското си малцинство
Криминално
21-годишен със 7 присъди уби баба с метален прът

Етикети: данс  депутати  петко сертов  разпечатки 

Сподели: В Ibox.bg В Svejo


Регистриран на: 19.01.2008, 20:50

91. nepozna | 27.09.2008 01:15

писанията на "опасните" са точно като клюки от времето на соца.
нчма нито един изнесен факт или доказателство, който да подкрепя казаното.
изкарват ченгето алекс петров едва ли не като човек който държи компромат за всеки по-важен в БГ и може да го ползва срещу всеки за свои користни цели.
Е ама то този блудкав водевил го има отдавна и навсякъде.
Остава единствено въпросът защо беше пребит журналиста. кой го поръча.
:-(

Регистриран на: 24.11.2007, 20:17

90. nick07 | 26.09.2008 23:48

Атанасоф президент,Костоф премиер- шеф на републиката. Тъжен Чуди се Шокиран

Регистриран на: 17.03.2007, 14:07

89. popboro | 26.09.2008 23:21

На следващите избори трябва тотална смяна на политиците!!!!!!!!!!!!!!!!!! Казал съм отдавна ДПС и БСП са голямата заплаха за България.Пълно разграждане на ДС-това е нужно!!!!!!!!

Регистриран на: 13.08.2007, 20:51

88. NoMaMaTa | 26.09.2008 22:00

НАРОДЕН СЪД трябва! С подслушване само няма да оправим България.

Регистриран на: 07.09.2006, 13:28

87. Screw | 26.09.2008 21:49

Съвсем просто си е даже Усмивка

Регистриран на: 25.03.2008, 19:39

86. Юлиан-3 | 26.09.2008 21:47

бурма

много задълбочено..... Смее се Смее се Смее се

Регистриран на: 07.09.2006, 13:28

85. Screw | 26.09.2008 21:46

...това Република България де Усмивка

Регистриран на: 07.09.2006, 13:28

84. Screw | 26.09.2008 21:45

Прав си Павеле, затова и живеем в кочина Усмивка

Регистриран на: 14.03.2008, 23:30

83. pavel 66 | 26.09.2008 21:44

и свинята рече "грух" и обяви, че е заплашена с празна копаня.... демокрацията де....

Регистриран на: 07.09.2006, 13:28

82. Screw | 26.09.2008 21:40

Ей, много си забавен бе Юлияне Усмивка И какво, като е стара практика, дай никога никой да не се разсмърди Усмивка То и педофилията е стара практика, и убийствата са стара практика и по тази логика трябва и тях да ги оправдаваме Усмивка Аз съм повече от убеден, че ако го оставим на някакви гьонсурати ще го издокарат като въпрос на национална сигурност да се пребиват хора с чукове и да се ебат в гъза момченца. Ма верно ли го вярвате това? Ми то наистина сме много изпростял народ, ама чак пък толкова изпростял не ми се ще да го повярвам Тъжен

Регистриран на: 04.09.2007, 17:58

81. Bilbo | 26.09.2008 21:35

А, наистина последно и съвсем кратко -- като говорим за пикаене, то точно си имаше един младеж, дето така обичаше да си събира разни неща в чекмеджето. А в свободното си време имаше хоби да пикае по фонтани. Та връзката между подслушването и пикаенето не е от вчера -- в това си прав.

Със здраве! Намига

Регистриран на: 25.03.2008, 19:39

80. Юлиан-3 | 26.09.2008 21:32

прав си- да приключваме.....аз така и не прочетох тук, или в други СМИ данни за това, че разпечатките са събирани за личен интерес, а не в полза на обществото....само ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ......а тази практика, както знаеш е от години....и защо точно сега ПРОПИКАХА? Смее се Смее се Смее се ..ами щото явно ги настъпаха......а това е в полза на обществото и определено танц който ми е любим Намига

Регистриран на: 04.09.2007, 17:58

79. Bilbo | 26.09.2008 21:28

Абе, Юлиане, ти просто не четеш какво пиша, затова няма какво повече да се занимавам с теб. Последно ти казвам -- щом тия данни се събират за нечии личен интерес, а не за нуждите на правосъдието, хич не ме интересува кой се бил напикал. И не виждам теб що трябва да те интересува. Е, ако те кефи самия факт, че някой се е напикал, то се замисли и за другите последствия -- най-вече за това дето написа Screw.

И да не кажеш, че ти избягвам безсмисления въпрос -- ами не, нямам от какво да се притеснявам от обажданията си, щото всъщност от личния си телефон даже въртя по служебни въпроси, пък работата ми е доста прозаична. А с познатите си по-скоро си говорим като се видим, или пък през интернет -- още по-често.

Обаче това хич не променя първото което ти казах -- цялата тая работа има смисъл, ако се прави в полза на обществото. Ама не е така. И въобще се вижда срещу кого действа ефективно ДАНС. Депутатите определено не са в тая категория. За тях други работи са предвидени. Но от тях ние само губим с тебе, Юлиане, ама ти или не искаш, или не можеш да го разбереш.

Е, хепи дансене! ;)

Регистриран на: 04.09.2007, 17:58

78. Bilbo | 26.09.2008 21:22

Screw

"Човек, който е склонен да жертва правата си в името на сигурността, със сигурност накрая губи и двете."

---

Браво, Screw! Много добре, че го напомни! Всъщност това е специален шамар за всички путинофили също, защото първоначалната мисъл (ако правилно помня) е на самия Бенджамин Франклин -- един от бащите на американската демокрация -- споделяна от него по различни поводи (поне според Wikiquote)...

"They that can give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."

"Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither."

"He who would trade liberty for some temporary security, deserves neither liberty nor security."

"He who sacrifices freedom for security deserves neither."

"People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both."

"If we restrict liberty to attain security we will lose them both."

"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."

"He who gives up freedom for safety deserves neither."

"Those who would trade in their freedom for their protection deserve neither."

Регистриран на: 07.09.2006, 13:28

77. Screw | 26.09.2008 21:22

Не знам от кой си искал такива разпечатки, съмнява ме в някой мобилен оператор да могат да стават такива неща. И не става въпрос да се забранява изискването им от полицията - това е невъзможно и противоречи на директивите от ЕС. Става въпрос за това, че такива разпечатки не може и не трябва да се изискват без да има досъдебно производство. В противен случай всеки може да бутне пари на полицията и да използва тези неща както му скимне. И така стигаме дотам, че полицията работи и се издържа с нашите данъци не с целта да опазва обществения ред, а за да обслужва нечии бизнес или партийни интереси.

Регистриран на: 25.03.2008, 19:39

76. Юлиан-3 | 26.09.2008 21:21

билбо

аз поводи за танци си имам,споко.....кое обаче е "врътка"?......рутинната полицейска работа?.....или незаконното и възпрепятстване?......пак те питам-за трети път-проблем ли е за теб да се знае с кого си говорил?!?!....и защо притесненията на ужилени далавераджии трябва да ни карат да приемем, че номерата на събеседниците ни са опасност?......за мен това не е опасно.....а за кого? Бесен

Регистриран на: 25.03.2008, 19:39

75. Юлиан-3 | 26.09.2008 21:15

Screw

не знам пдали са глупости.-....аз съм си взимал разпечатки на хора срещу заплащане-след като си работил в мобиоператор знаеш, че може....иначе знам, как ми намериха телефона и затва ти казвам, че ако им забранят искането на разпечатки(а това се готви), доста обрани ще пият по една студена вода......

че досега данните да не са искани устно, по телефона?!?!

Регистриран на: 07.09.2006, 13:28

74. Screw | 26.09.2008 21:15

А вие дето говорите глупости от сорта на "кое разузнаване не може...." нямате акъл в главата. Това е едно отвратително мислене. Човек, който е склонен да жертва правата си в името на сигурността, със сигурност накрая губи и двете.

Регистриран на: 04.09.2007, 17:58

73. Bilbo | 26.09.2008 21:07

Е, ако ти не вярваш за чекмеджетата и за това как се става служител на ДАНС, то си е твое право. Пък и аз не виждам смисъл да те убеждавам. Най-сетне, ако ДАНС ти прави деня по-данс, така да кажем, пък радвай си се.

На мен обаче ми е писнало да ни имат за тъпи репи, дето не можем да видим "врътката". Е, понякога и не я виждаме, ама то пък толкоз пъти вече и толкоз време... Еее, аре стига.

Регистриран на: 03.08.2006, 16:06

72. BAI IVAN | 26.09.2008 21:06

Агенция за въстановяване на контрабандата, подслушвнето,сплашването, терора тн.
Кръ..гом и пак напред. Само че този път само циганите ще останат в БГ-то .
СИГУРНО ТОВА Е И ЦЕЛТА!

Реклама

Реклама