Влакът, който трябва да изнесе телата на загиналите при самолетната катастрофа в Източна Украйна, е напуснал град Торез, съобщи премиерът на Малайзия Наджиб Разак.
В него има 282 тела, добави премиерът. По думите му те ще бъдат закарани до Харков Украйна, където ще бъдат предадени на холандски официални лица.
Харков се намира на около 300 километра северозападно от Торез.
По-рано украинските власти обявиха, че са открили 282 тела и над 80 части от 16 тела.
Наджиб поясни, че изпратените малайзийски представители в Украйна ще получат тази вечер 21 часа местно време в Донецк двете черни кутии от полет MH17.
Премиерът на Малайзия също поясни, че е постигнато споразумение със сепаратистите да се позволи „безопасен достъп" до мястото на инцидента.
Междувременно трима експерти потвърдиха пред „Файненшъл Таймс", че снимка разкрива улики, че е била изстреляна ракета по самолета, тъй като са забелязани шрапнели по отломки от въздухоплавателния съд.
newsbg21
на 21.07.2014 в 22:06:59 #4аве много глупаци във форума
Пища Хуфнагел
на 21.07.2014 в 21:46:32 #3Невинни руснаци ще страдат в Малайзия.
KLF
на 21.07.2014 в 21:40:18 #2Това става ясно от 10-те въпроса, които руското Министерство на външните работи е изпратило до Киев в името на максимално обективно разследване на трагедията с малайзийския пътнически самолет. Ето и въпросите: 1. Украинските власти веднага посочиха опълченците като виновници за трагедията. На какво се основават тези изводи? 2. Може ли Киев да съобщи всички подробности относно използването на ракетните установки "Бук" в района на бойните действия? Най-важното е защо тези системи са били дислоцирани там, след като опълченците нямат самолети? 3. Какви са причините за бездействието на украинските власти по сформирането на международна комисия? Кога такава комисия ще започне работа? 4. Готови ли са представители на въоръжените сили на Украйна да представят на международните експерти документи за наличността на ракетите "въздух-въздух" и "земя-земя" и боеприпасите за зенитно-ракетните комплекси? 5. Ще бъдат ли представени на международната комисия данните от средствата за обективен контрол относно движението на самолетите на украинската армия в деня на катастрофата? 6. Защо украинските авиодиспечери са допуснали отклонение от маршрута на самолета на север към "зоната на антитерористичната операция"? 7. Защо не е било напълно затворено за граждански полети въздушното пространство над зоната на бойни действия, още повече че в този район не е имало цялостно поле от радиолокационни средства за навигация? 8. Може ли официален Киев да коментира съобщенията в социалните мрежи, направени от името на испански авиодиспечер, работещ в Украйна, че сваленият над Украйна "Боинг" е бил съпровождан от два военни украински самолета? 9. Защо Службата за сигурност на Украйна започна без международни представители работа със записите на преговорите между украинските диспечери и екипажа на "Боинга", както и с данните на украинските радари? 10. Как са били взети пред вид уроците от предишната аналогична катастрофа на руски Ту-154 над Черно море през 2001 година? Тогава ръководството на Украйна до последната минута отричаше причастността на въоръжените сили на страната в трагедията, докато неопровержими доказателства не показа вината на Киев? Ведомството уточнява, че реакция от Киев на въпросите още няма. "Очакваме, че все пак отговори ще бъдат дадени", подчертава министерството. /ИТАР-ТАСС
van damme
на 21.07.2014 в 21:29:53 #1междувременно се оказа,че кр е червена подлога