Идея за връщането на конвейера на Capri имаше още през 2003година, когато американският автоконцерн представи на международния автосалон във Франкфурт концепт-карът Visos, но тогава моделът си остана само изложбен екземпляр, съобщава Автопрес 2001.

Наскоро в специализираната преса се появи отново информация, че работата по колата е подновена и че Ford отново ще се опита да пусне легендарния модел в производство.

Tози път в основата на колата ще влезе концептуалния модел Iosis, който също има две врати и дизайнът му изключително силно повлия върху дизайна на новото Ford Mondeo.

Ако влезе в производство новото Capri ще използва платформата на седана и механиката му, но във вариант на дизайна 2+2.
Вътрешна информация сочи, че колата ще е с предно предаване а масата й ще е около тон и половина.
Двигателят ще е четирицилиндров, турбо с няколко варианта на мощности - от 150 до 200 к.с.

Capri concept трябва да видим през следващата година, като за заблуда на конкуренцията Ford ще го представи като кабриолет.
Ако моделът бъде приет добре от публиката, колата може да влезе до една-две години в серийно производство.

Оригиналният Ford Capriе развит и направен в Европа и се продава в Северна Америка от 1970 дo 1977 година.

Ford Capri е име, което Ford Motor Company е използвал при три различни модела: при Ford Consul Capri coupe, правен от Ford of Great Britain между 1961 и 1964-а, Ford Capri coupe, правен от Ford Europe от 1969 до 1986-а, Ford Capri convertible, правен от Ford Motor Company of Australia от 1989 до 1994-а.

Името Capri е използвано още и от дивизията на Ford Lincoln-Mercuryза различни модели, които не са носили емблемата и името на Ford: Lincoln Cosmopolitan Capri - 1950 дo 1951-а, Lincoln Capri - от 1952 дo 1959-а, Mercury Comet Capri- 1966-а, The Mercury Capri - 1967-а, Capri - от 1970 дo 1977-а, Mercury Capri - от 1979 to 1986-а и Mercury Capri от 1991 дo 1994-а година.