Комисията за защита на потребителите (КЗП) отваря приемни по Черноморието за новия туристическия сезон Лято 2015, съобщиха от КЗП.

В тях туристите ще могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт на КЗП по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.

В приемните ще бъдат на разположение и тематични брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще проверят по постъпилите сигнали и жалби. В инициативите ще се включат и представи на други контролни органи.

Това са координати за връзка с постоянните приемни на КЗП по морето:

 

гр. Бургас (регионална дирекция на КЗП)

тел.: 056/ 84 12 46056/ 84 12 46

e-mail: burgas@kzp.bg

ул. "Цар Калоян" № 16

 

к.к. „Слънчев бряг"

тел.: 0554/ 22 106

Административна сграда на "Слънчев бряг" АД

 

гр. Созопол

тел.: 0550/ 22 208

пл. „Черно море" №1

 

гр. Приморско

тел.: 0550/ 32 466

ул. "Трети Март" № 56

сградата на Община Приморско, Туристически Информационен център

 

гр. Варна (регионална дирекция на КЗП)

e-mail: varna@kzp.bg

тел.: 052/ 60 37 78052/ 60 37 78

бул. „Владислав Варненчик" № 112, ет.4

к.к. „Златни пясъци"

тел.: 052/ 35 56 23052/ 35 56 23

Административната сграда на "Златни пясъци" АД, ет.2, стая 200

 

к.к. „Албена"
тел.: 0579/ 6 20 07

хотел „Добруджа", офис 4 /Пергула/

Приемните на Комисията за защита на потребителите са организирани със съдействието на местните общини и бранша.