Комисията за защита на потребителите (КЗП) отваря приемни по Черноморието за новия туристическия сезон Лято 2015, съобщиха от КЗП.
В тях туристите ще могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт на КЗП по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.
В приемните ще бъдат на разположение и тематични брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще проверят по постъпилите сигнали и жалби. В инициативите ще се включат и представи на други контролни органи.
Това са координати за връзка с постоянните приемни на КЗП по морето:
гр. Бургас (регионална дирекция на КЗП)
тел.: 056/ 84 12 46056/ 84 12 46
e-mail: burgas@kzp.bg
ул. "Цар Калоян" № 16
к.к. „Слънчев бряг"
тел.: 0554/ 22 106
Административна сграда на "Слънчев бряг" АД
гр. Созопол
тел.: 0550/ 22 208
пл. „Черно море" №1
гр. Приморско
тел.: 0550/ 32 466
ул. "Трети Март" № 56
сградата на Община Приморско, Туристически Информационен център
гр. Варна (регионална дирекция на КЗП)
e-mail: varna@kzp.bg
тел.: 052/ 60 37 78052/ 60 37 78
бул. „Владислав Варненчик" № 112, ет.4
к.к. „Златни пясъци"
тел.: 052/ 35 56 23052/ 35 56 23
Административната сграда на "Златни пясъци" АД, ет.2, стая 200
к.к. „Албена"
тел.: 0579/ 6 20 07
хотел „Добруджа", офис 4 /Пергула/
Приемните на Комисията за защита на потребителите са организирани със съдействието на местните общини и бранша.