News.bg | Money.bg | Topsport.bg | Vsi4ko.bg | Finance.news.bg | Gladen.bg | Lifestyle.bg | Ibox.bg

Регистрация | Забравена парола?

Вход

пролет

Фиксинг

19.03.2010
  • 1.44363
  • 1.36067
  • 1.95583
  • 2.18651

» finance.news.bg

У нас

Полицай почина, нападнат от пиян мъж

08.02.2010, 19:30 (обновена 08.02.2010, 21:35)
news.bg
Коментари (89)

Полицейски патрул се отзовал на сигнал за ранен човек в село Енина, Казанлъшко. Сигналът е получен в 18 часа.

Полицаите обаче не са намерили ранен - а 58-годишния Неделчо Василев, който бил много пиян. 


Той пробол с нож смъртоносно в лявото бедро единия полицай, още при влизането на служителите в дома. Той починал в кола на Бърза помощ от кръвозагуба.

Вторият полицаи от патрула също е ранен, но без опасност за живота. Откаран е в Бърза помощ и психолози работят с него, тъй като се намира в шок.

Убитият е главен полицай Бончо Чернев, на 38 години. Работи в системата на МВР от 1993 година, женен, с две деца. Раненият полицай  на 37 години. Той е успял да задържи пияният мъж.

Пияният е арестуванза 24 часа в МВР Казанлък.

Според информация на БНР разследването ще бъде поет от отдел „Следствен" в Стара Загора, а окръжният прокурор Константин Тачев, който е на място на инцидента, ще пледира за най-тежкото наказание - доживотен затвор.

От МВР потвърдиха за инцидента, но на този етап отказа подробности.

Според последна информация Василев сам се е прострелял в ръката и е с три откъснати пръста.

 

Сподели: В Ibox.bg В Svejo


Регистриран на: 29.01.2010, 18:20

89. ERASERIUS | 10.02.2010 19:49

На престрелка с нож ги е обрезведил и двамата ... единя в шок.... от какво от пянския му вид ли ?

За Щатите ще поясня, че там даже има по неподготвени полицай "Наредили се около лежащия престъпник с насочени пистолети и на единя му гръмва пистолета до главата на престъкника, шанс че не го е уцелил" И в двата случай има неадекватни и адекватни, така са се подредили нещата, че е било незбежно!

Регистриран на: 15.09.2006, 12:35

88. mOkaP | 09.02.2010 21:06

Годзило, ще си направя труда да ти обясня защо се получава така - защото при екстремна ситуация, когато се използват помощни средства (недай си Боже оръжие) и стане нещо по-сериозно полицаите ги разкарват по съдилища (да вметна, искат те да се явиш, но никой не ти плаща пътните разходи) и дори да не си виновен се налага да се оправдаваш като ученичка. Такава ни е системата...помисли си и защо няма желаещи да свидетелстват при показни престъпления, отговора е същия.
Освен това - при сериозен (не е задължително) проблем горестоящите си измиват ръцете и те оставят да се оправяш сам или в най-лошия случай ти предявяват вина, само и само да не опре ножа до тях.
Затова и полицаите търпят обидите ви, наглото ви поведение и поведение от типа "кой беше ти ?"
И уважаеми постващи, утре като подадете 20-левката на катаджията си помислете какво представлявате вие - хем траете да ви ебат, хем после сте ербап. Като не щете корупция другия път не давайте двайселевка, а си платете акта и се оплачете, че са ви искали пари. Май не ви стиска обаче.
За подготовката ще ви кажа едно нещо - не може да има подготвени полицаи при стрелби, провеждани веднъж годишно. Това пак не зависи от редовите ченгета, на тях остава ролята да се явяват "пушечно месо".
За пореден път казвам - повечето от вас, които постват колко тъпи и бездарни са нашите полицаи съм абсолютно убеден, че нямат грам мозък в главите си. Навсякъде има достойни хора, има и мърша.
Такива общи приказки са присъщи за нашия манталитет.
Такава е родната действителност, за жалост

Регистриран на: 19.07.2006, 23:11

87. Gozilla | 09.02.2010 13:53

Бог да прости човека ..но това е още едно доказателство за некомпетентността на така наречените полицаи!На тях им дай да раздават фасони и тежкарлъци с черни очила и да карат патрулката с 20 км в час като отзад се образува процесия от коли..но в редките случаи когато попаднат в ситуация с престъпници губят ума и дума и едва ли не се посират от страх!Целите са окичени с пищови.. белезници и палки и за къв чеп им са като не знаят как да ги използват?Башибозук Бесен

Регистриран на: 19.06.2007, 09:03

86. Hirotama | 09.02.2010 13:47

Хаха.. стилисимо. И от къде тоя остров? Това да не ти е Survivor. Ами ако си направят лодка и се върнат в циливизацията??? Значи все пак трябва да има някой да ги охранява. Т.е пак затвор или нещо на този принцип.

Регистриран на: 31.05.2007, 17:01

85. taz | 09.02.2010 12:59

pointzero | 08.02.2010 22:44
значи, линейката е дошла, докато той е бил все още жив!
тея не носят ли кръвни банки с тях? Те поне са професионалисти - не можаха ли да спрат кръвотечението?

-------------

Това да не ти е Америка? Колегата му да види каква му е кръвната група, която пък трябва да му е написана на съвсем видно място и линейката да пристигне подсигурена с необходимата кръв? В България сме все пак. Палав

Регистриран на: 31.07.2006, 17:34

84. Nemo | 09.02.2010 09:07

Не знам кое е по-възмутително. Факта , че у нас без страх от правосъдие може да бъде убит полицай или, че двама въоръжени полицаи се оставят да бъдат наръгани от един пияница с нож! А мен лично най-много ме възмути това, което прочетох в един друг сайт, а именно, че говорителката на МВР Ст. Загора е заплашила със смърт журналист, защото е дръзнал да оповести новината за убийството. Според въпросната говорителка първо трябвало да бъде уведомен началника и ?! А ние разчитаме на такива хора да разкриват престъпления!

Регистриран на: 02.03.2008, 05:39

83. STILISIMO | 09.02.2010 08:56

Сега ще го кажа много добре. Доказано е, че присъди като 20 годиини и до живот не помагат на никого за убийство. Не е и хуманно в 21 век да се въвеждат Крумови закони. Всичките по затворите се издържат от българският данъкоплатец, защото няма закон който може да накара някой да работи насила, Тези които работят, работят на системата 2 дена работа - един ден по рано в къщи. Обаче проблемът, е че като излязат тези, живота име съсипан след толкова години и те излизат направо диваци, които вършат още по големи престъпления. Затворът не оправя, той само озлобява и прави хората по лоши.

Моето решение е следното: За умишлено убийство да се извеждат от системата доживотно, но не в затвор, а на остров където само естествения подбор ще реши кой да живее. Хора които убиват не са Хора, те са УБИЙЦИ НА ХОРА!

За такива само естествен подбор без право на свиждания от роднини, колеги, приятели, заточени на остров в тихия океан. Ако искат да живеят, природата ще ги накара да работят и няма да са в тежест на никого. Ако умрат, значи е трябвало да стане така. Така както те решават кой да умре.

Разбере виетнамците са го казали, няма по страшно от страхът. Това може да спре тези хора и хората които биха убили. Фактът, че връщане назад няма, и отиваш на място където само силните ще оцелеят. Ако си силен да убиваш, значи мястото ти е на този остров, защото ти не си човек, а животно. А Убийството е животинска черта!

Регистриран на: 19.04.2006, 21:54

82. chipo | 09.02.2010 03:25

В САЩ такива обикновинно не стигат до съд.

Регистриран на: 08.08.2008, 12:04

81. mrKrastev | 09.02.2010 02:16

US съгласен съм с теб!!! Тейзър и при даже и леко агресивен или потенциално агресивен (пиян и злобен) тейзър и белезници!!!

Регистриран на: 13.09.2006, 11:13

80. US | 09.02.2010 02:06

big brother | 09.02.2010 00:43 ДА! Напълно съм съгласен.

Отделно полицаите в САЩ могат да го обездвижат този пияндурник и с "тийзър", т.е. с високо напрежение. Не е даже необходимо да го пукат с големия калибър.
Цялата работа е станала трагична. Много лоша подготовка на полицаите в Б-я във всяко едно отношение, вкл. оказване на първа помощ.

Регистриран на: 19.06.2007, 09:03

79. Hirotama | 09.02.2010 01:48

Мда. Никаква стрелба не трябва да им се позволява туко така. Особено на тия тука нашите балкански цървули. Ще ни гърмят наред.

Регистриран на: 19.06.2007, 09:03

78. Hirotama | 09.02.2010 01:46

Правосъдната система просто ни куца от всякъде.. ако въобше може да се каже, че има такава.
Ония "варненски" тимаджийски говеда получиха по 17 години. За тоя искат пък доживотен.
А 100 грама марихуана като нищо ще ти дадът 5 години, а ако убиеш някога с кога - пробация. Шокиран

Регистриран на: 31.10.2009, 22:23

77. sikrirBeKaput | 09.02.2010 00:54

бе айде малко по-полека със либерализма в полицейската стрелба! Белким не знаете какви дебили са полицайте!? Трябва им обща бойна подготовка и култура, ама къде ти! То за полицай се взимат само мързеливи тъпаци. Изключенията само подкрепят правилото. Като цяло, повечето дори е опасно да носят оръжие.

Регистриран на: 23.07.2006, 13:09

76. big brother | 09.02.2010 00:43

Жалко за човека! Некадърна работа на полицаите! Слаба подготовка по оказване на пържа помощ! Ако беше в Щатите щеше да има един убит и това щеше да е нападателя.

Регистриран на: 08.08.2008, 12:04

75. mrKrastev | 09.02.2010 00:40

illuminat на полицаите са си много добре. Не подготовка, а право на стрелба им трябва. Инциденти стават и в Амрика.

Регистриран на: 08.08.2008, 12:04

74. mrKrastev | 09.02.2010 00:38

Сега директно оживотен. Ако зависи от мен и смъртно наказание за 100% доказана вина и без съмнение, както в случая.

Регистриран на: 08.08.2008, 12:04

73. mrKrastev | 09.02.2010 00:37

55. Hardwired


какво според теб е станало? Влезнали са полицаите и пияното копеле се е обърнало и е пробило с огромен кухненски нож крака на единя полицай. Докато другият се е опитвал за закопчае пияното копеле първият вече бая кръв е загубил. От средата на тази години полицията ще има право да стреля директно и няма да стават такива неща. Ако както е ранил полицаят другият му е отнесал главата, сега можеше да няма мъртав полицай.

Регистриран на: 19.07.2006, 01:35

72. illuminat | 09.02.2010 00:18

Жалко за човека ....Ама в БГ е крайно време да повишат стандартите за полицаи както и обучението им ....

Регистриран на: 26.11.2007, 22:14

71. spasovhomek | 08.02.2010 23:24

Лека му пръст на човека

Регистриран на: 20.11.2008, 21:22

70. BG ime | 08.02.2010 23:17

Вторият полицай е трябвало директно да гръмне пияното говедо.

Реклама

Реклама