Том Ризо, шеф на SharePoint отдела в Microsoft, е направил някои доста интересни аналогии относно Google. Според него, търсачката е „гробище”, пълно с мъртви проекти, които не могат да бъдат продадени успешно на бизнес потребителите, пише pcceni.bg.

„Google пуска експериментални продукти и следи дали ще има интерес от потребителите, за да прецени дали да ги поддържа и занапред. Тези продукти са като спагети – Google ги хвърля към стената, за да види ще залепнат”, твърди Ризо. Като примери за „незалепнали” подобни продукти, той дава за пример Wave, Buzz и Aardvark.

Разбира се, в своя блог пост, където Ризо прави интересните аналогии, той не пропуска да направи сравнение с Microsoft и как продуктовата политика на гиганта е доста по-добра. Ние обаче можем да се запитаме дали операционната система Windows Phone не беше пусната в точно експериментален вид преди година?