Подразделението на LG за производство на дисплеи е загубило над 1.5 милиона поръчки за екрани на Apple iPad 2, съобщава изданието DigiTimes, цитирано от pcceni.bg. Вместо планираните 4 милиона бройки за юли тази година, корейците успяват да доставят едва 2.5-2.6 милиона.

Причина за неизпълнената поръчка е фактът, че част от 9.7-инчовите дисплеи не успяват да преминат тестовете за изпускане на Apple.

Така като спасители за ябълките през миналия месец се явяват Samsung. Корейците изпълняват 2 милиона поръчки, което е 2 пъти повече от стандартните 1 милион 9.7-инчови дисплеи, които доставят за iPad 2. Според източниците на DigiTimes обаче, през следващите месеци Samsung няма да изпълнява по-висока от тази квота, тъй като това би навредило на производството на екрани за собствените им таблети Galaxy Tab.

Очаква се тайванската компания Chimei Innolux да увеличи повече от 2-3 пъти своите месечни доставки, докато LG Display има проблеми. В момента те са 450 000, като е възможно да скочат до 1.5 милиона бройки в следващите месеци.

Що се отнася до LG, те ще останат основния партньор на Apple, стига да оправят достатъчно бързо проблемите на своите дисплеи. Според множество слухове, корейците готвят и 9.7-инчов екран в резолюция 2048 на 1536 пиксела, който да бъде използван от iPad 3. Подобен прототип беше показан на изложение по-рано тази година.