bTV и Нова Тв влязоха в пореден спор, този път относно рейтинга на притежаваните от тях кабеларки.

От Нова скочиха срещу обявеното вчера, че „Епичната битка за влизане в групите на Шампионската лига между Лудогорец и Стяуа превърна bTV Action в най-гледания кабелен канал в България за всички времена сред аудиторията на възраст 18-49 г. Средният дневен дял на канала е 11,9%, което е най-високият резултат, отчитан в български тематичен канал. Данните са на ГАРБ".

От Нова опонират на това, припомняйки, че през юни 2008 година Diema (кабелен тематичен канал) отчита в множество дни резултат, който е по-висок от споменатите 11.9%.

Например, средният дневен дял на Diema за 20 юни е 13.1% сред аудиторията на възраст 18-49 години. Ако изобщо можем да говорим за „най-гледания кабелен канал в България за всички времена", то към настоящия момент няма как да твърдим, че това е bTV Action, заявяват от Нова Броудкастинг Груп.