eMAG ще обжалва глобата, наложена от Комисията за защита на конкуренцията по повод промоционална кампания „Черен петък" 2013 г. и кампания „1+1 гратис Tassimo". Компанията счита, че тя е необосновано висока и не отговаря на цитираните в решението нарушения, се казва в изявление до медиите.

Изтъква се, че еMAG е първата компания на българския пазар, която е предложила на клиентите си „преживяването „Черен петък" през 2013 г, давайки им възможност да се възползват от атрактивна шопинг кампания с добри цени и услуги.

95% от всички респонденти в изследване, направено от компанията, които са участвали в миналогодишната кампания, казват, че са доволни от своите поръчки и възнамеряват да пазаруват отново на eMAG, се посочва с текста.

Според еMAG тазгодишната втора кампания е изцяло в полза на нашите клиенти. Подобни шопинг кампании са печеливши както за купувачите, които се възползват от добрите сделки, така и за местната икономика, убедени са от компанията.