„Провокативен, смущаващ, опасно находчив, зареден с догадки и пълен с прекрасни и смайващи моменти, чиито основен смисъл е да те накарат да мислиш..."
Така пише американската преса за една българска пиеса.

"Апокалипсисът идва в 6 вечерта" от Георги Господинов имаше своята национална премиера за Америка в Single Carrot Theatre, Балтимор под режисурата на Genevieve de Mahy. Преводът е на Анжела Родел.

Пиесата, която се игра интензивно през целия юни, предизвика интереса на зрители и критици. „Страхотна храна за ума" - продължава критикът от DC Metro Theater Arts.

Джон Бари от Bmore Art пък споделя „Гласовете на хората, опитващи се да разкажат своите истории, докато светът се смрачава и слънцето слиза отвъд хоризонта - това е гласът на Господиновия апокалипсис. Елате подготвени да го чуете и "Апокалипсисът идва в 6 вечерта" ще бъде откровение."
Според Бари Господинов предлага на американската публика да надзърне в една версия на апокалипсиса, която може да не й е особено позната: апокалипсиса на всекидневието.

Пиесата бе избрана да закрие сезона на Single Carrot Theatre със съпътстваща тематична дискусия: „Разпадащото се време: разказването на истории и квантовата физика" и с участието на литературовед, професор по физика и актьори от представлението.
В специален разговор „Българите за България" се включиха режисьорката Василена Радева и Нейтън Купър, бивш артистичен директор на Single Carrot Theatre.

Припомняме, „Апокалипсисът идва в 6 вечерта" е носител на Аскер за драматургичен текст и беше поставена в София през 2010 от Маргарита Младенова. А преди 2 години беше избран сред 800 пиеси на фестивала за драматургия в Ню Йорк - hotINK at the LARK.