Няма оцелели сред откритите по-рано отломки от изчезналия самолет на "Ер Франс", предаде CNN.
Агенцията не съобщава за открити тела.
Самолетът е превозвал 228 пътници, сред които 7 деца и бебе. Екипажът се е състоял от 12 човека.
В 22:00 ч. (GMT) на 31 май самолет на „Ер Франс" излита от летището в Рио де Жанейро за Париж. Самолетът извършва полет 447.
Бразилия обяви 3-дневен траур за жертвите от самолета.
Още...
В 01:33 ч. (GMT) на 1 юни е последният контакт със самолета на „Ер Франс", според данни на Бразилските въздушни сили. Самолетът се намира над островите Фернандо де Нороня - на около 354 км. от континента.
В 02:14 ч. (GMT) на 1 юни самолетът е с неизвестно местонахождение. Той изпраща автоматичен сигнал за повреда в електрическата система. Връзката със самолета се разпада и той изчезва от радарите.
Една от версиите е, че полет АF447 е бил ударен от гръмотевица, но експерти смятат това за невъзможно да причини подобна трагедия.
Последно беше обявена и версията за поставена бомба на борда, чийто взрив не е позволил на пилота да предприеме каквото и да било.
Припомняме, бразилските военновъздушни сили откриха метални останки, включително и самолетни седалки, на приблизително 720 км североизточно от островите Фернандо де Нороня.
Забелязани са още и малки парчета, вероятно от метал, както и следи от масло и керосин.
Властите тогава не потвърждаваха категорично, че останките са точно от този самолет.
На мястото са били изпратени бразилски, холандски, американски и други екипи. Спасителните работи ще продължат днес.
Sioux
на 03.06.2009 в 10:45:27 #8Регистър, това беше съобщено: пилотът има 10 000 летателни часа, помощник-пилотът - 6000.
shtarkel
на 03.06.2009 в 09:37:44 #7Да почиват в мир!
velikiat
на 03.06.2009 в 08:29:37 #6вера немам на случайността, горящи останки са видяни, краш, същото и за буса в ямбол, и двете му спирачки с блокаж, само специалист от дс може компететно да ги изясни
Red Scorpion
на 03.06.2009 в 07:55:02 #5LOST
Seifi
на 03.06.2009 в 07:44:59 #4Спезиално френската политика в самолетостроенето е лоша предоверяват се на електрониката и умаловажават ролята на пилота . Ако електрониката е била изван строя пилота нищо не може да направи. имало е случаи в които компютъра итерпретира грешно командите на пилота. Това ни е предавано в университета специално за Еарбас
dimitars
на 03.06.2009 в 07:20:21 #3Пишеха някъде за пилотите.Капитанът бил с 11 000 часа,от които 1 700 на такъв самолет...
Citizen
на 03.06.2009 в 07:18:58 #2Съболезнования на близките! Има нещо гнило в тази катастрофа... Регистър, прав си!
Рeгистър
на 03.06.2009 в 07:03:47 #1Странно е, че нищо не казват за пилотите. При други инциденти (най-скорошния е приводняването на самолета в река Хъдсън) ни засипват с информация колко са опитни пилотите, колко летателни часове имат, колко часа и километри са навъртели в пилотската кабина и т.н. Сега нищо ...