Сред най-честите нарушения са съмнителни коледни намаления, липса на етикети и неиздаване на касови бележки. Много хора се оплаквали и за това, че са купили некачествени мобилни телефони, битова техника и обувки.
Няма делник, няма празник... в Комисията за защита на потребителите получават десетки сигнали. Броят им зачестява по Коледа и Нова година.
Най-много са потърпевшите от последния търговски трик. Получаваш брошура, в която се предлага нашумял продукт. Отиваш в магазина и установяваш, че хитовото DVD отдавна е изкупено.
Любима хватка са злоупотребите с подаръците за деца.
"Един от случаите беше за некоректно обявяване на информация за детски продукт - чесалка за зъби", поясни Дамян Лазаров - председател на Комисията за защита на потребителите, МИЕ.
От Комисията за защита на потребителите се похвалиха, че за разлика от минали години, нямат сигнали за опасни светещи гирлянди. Въпреки това трябва да бъдем внимателни:
"Търговци, особено амбулантни или други, които се появяват за кратко време, биха могли да предложат малко по-рискови продукти", поясни Лазаров.
Въпреки че търговците били по европейски стриктни за това, което продават, от Комисията за защита на потребителите апелират да си отваряме "очите на осем".
Телефон на потребителя:
0700 111 22
ULTRABLUE
на 28.12.2007 в 23:22:27 #13bajbore
на 28.12.2007 в 23:16:18 #12bajbore
на 28.12.2007 в 23:16:05 #11HukuТ0
на 28.12.2007 в 18:38:49 #10Kurin
на 28.12.2007 в 18:30:28 #9zap
keke25
на 28.12.2007 в 16:15:17 #8eshil,
a69
на 28.12.2007 в 12:26:43 #7keke25
на 28.12.2007 в 12:10:37 #6Sharky_67__
на 28.12.2007 в 12:05:22 #5МИЛА РОДИНО
на 28.12.2007 в 09:47:15 #4Podroben
на 28.12.2007 в 04:10:10 #3chalamba
на 28.12.2007 в 00:11:28 #2against
на 28.12.2007 в 00:07:21 #1"