Шофьорът на автобуса, катастрофирал на автомагистрала „Тракия", е освободен под парична гаранция, съобщиха от Окръжна прокуратура-Пловдив.
Наблюдаващият прокурор при Окръжна прокуратура-Пловдив днес прецени, че спрямо шофьора на автобуса Светослав Димитров, привлечен като обвиняем, не следва да се внесе искане в съда за вземане на постоянна мярка за неотклонение "Задържане под стража".
На Димитров е определена мярка за неотклонение „Парична гаранция" в размер на 5000 лв. и му е наложена забрана да напуска пределите на страната.
Посочената гаранция трябва да бъде внесена в 7-дневен срок, в който може да бъде обжалвана по размер и основание пред Окръжен съд-Пловдив.
За да определи горепосочената мярка за неотклонение, наблюдаващият прокурор е преценил, че не съществува реална опасност обвиняемият да се укрие или да извърши престъпление.
Същият има постоянен адрес и не е осъждан. Размерът на гаранцията е съобразен с имущественото му положение.
По делото към настоящия момент са разпитани множество свидетели, извършени са няколко огледа на местопроизшествието и автобуса, иззет като веществено доказателство. Назначени са експертизи и са изискани относими документи.
5000 лв гаранция за шофьора на автобуса, катастрофирал на „Тракия”
Източник: БГНЕС
дявол
на 19.06.2011 в 16:32:47 #6Кой плати тия 5000лв?Шофьора ли?! Айде де
Mike
на 17.06.2011 в 18:59:53 #5mnogo gotin | 17.06.2011 16:44 Като цяло съм съгласен с тебе, ама много тъпи въпроси задаваш: * Как подобен автобус е взел лиценз? Кой му го е дал? Лиценз се дава на превозвача (фирмата), не на автобуса. * Как 21 год. турски пикльо е станал собственик на транспортна фирма в България? Автобус втора употреба от Турция на над 1 000 000 км. струва около 300 000. Я пак провери. За 300 000 (да речем евро, макар че не си казал каква валута) може да си купиш чистак нов рейс. * Защо на фирма със запорирано имущество активите не са прибрани, описани и разпродадени? Ако под активи имаш предвид автобусите, те са собсвеност на друга фирма (без лиценз за превозвач), която ги дава под наем на тази, която има лиценз, но е в процес на фалит. Двете фирми са собственост на едни и същи хора. Врътката е очевадно с цел да не се конфискуват автобусите, но за съжаление е легална. Такива схеми се правят във всяка една област и е почти нормално фирма пред фалит да си прехвърли имуществото на друга, преди да я "закопчаят". Тъй че нищо ново под слънцето. * Айде бате Бойко дай да видим кво можеш ... На Бойко не му е работа да разрешава такива проблеми, най-напред е работа на съда, и евентуално на транспортния министър.
mnogo gotin
на 17.06.2011 в 17:44:27 #4Автобусите от тази марка произведени през тази година не изглеждат по този начин. Защо този изглежда така и минал ли е на "технотест" след реновацията и къде в случая е вината на шофьора? Защо собственика е на свобода? Как подобен автобус е взел лиценз? Кой му го е дал? Как 21 год. турски пикльо е станал собственик на транспортна фирма в България? Автобус втора употреба от Турция на над 1 000 000 км. струва около 300 000. От къде идват парите? Защо на фирма със запорирано имущество активите не са прибрани, описани и разпродадени? Да не би да е официален превозвач на избирателите на Доганчо и фамилия? Айде бате Бойко дай да видим кво можеш ...
Mike
на 17.06.2011 в 17:15:06 #3taz, май ти е изключен детектора за ирония. Включи го плз...
Пъзелът
на 17.06.2011 в 17:13:16 #2Аз се чудя защо въобще беше арестуван , че и гаранция да му искат
Mike
на 17.06.2011 в 16:58:00 #1Ся очавам първосигналните неандерталци да креснат колко е смешно това и как можело да го пуснат под гаранция...