Купуваш рокля - получаваш плазма. С такива промоции търговците по магазини и молове започнаха да зарибяват клиенти в кризата, съобщава "Стандарт".

В Mall of Sofia магазин направи революция със своя Happy hour. Всеки понеделник и сряда по традиция дрехите стават наполовина по-евтини. Тази година всички марки обявиха летните си намаления традиционно по-рано и още от средата на юни имаше дрехи и обувки с редуцирани цени.

Молът на богатите, както наричат Sofia City Centre, е с традиционно по-висок клас дрехи. Още от юни обаче веригата Cat Walk, която предлага дизайнерски модели Cavalli и  Ferre, обяви 50 процента намаление. Това си е пробив за обикновените хора, които вече могат да си позволят маркови дрешки на по-поносими цени. За феновете на денима пък "Мустанг" пуснаха промоция на новата си колекция. Блузи, сандали, тениски - всичко е наполовина по-евтино. Подаръци раздава и "Кенвело". За рождения си ден марката обяви дрехите си с 60 процента намаление, а за покупка над 75 лева всеки клиент получава талон за отстъпка от 25 процента, и то за новата есенно-зимна колекция.

Sky City Mall направиха и игра за верните си клиенти, която стартира в понеделник. В определени дни от месеца, ако си купите рокля или обувки, получавате талонче с подарък. Има обособен щанд във фоайето, на който хората могат да си изтеглят наградата. Ако покупките в пазарската кошница са за над 100 лева, молът подарява чисто нова ютия, кафеварка или пасатор. От управата на търговския център ще раздадат в томболата и плазмен телевизор, видеокамери, прахосмукачки и мобилни апарати.

Магазините в Пловдив пък се въздържат от предметни награди за клиентите, но за сметка на това смъкват доста от сметките. Ако клиент напазарува за 200 лева в МОЛ-а, плаща 100. По търговските улици пък свалят 30% от общата сума, ако тя е над 100 лева.