Човек се е промъкнал и проникнал по трасето на метрото в София, при което е ударен от минаваща мотриса.
Той е приет по спешност в "Пирогов", като в 9.50 часа екип от травматолози, под ръководството на д-р Неди Цекулов започна операцията на мъжа, чиято самоличност все още не е установена.
Той има размачкване на бедрото и подбедрицата.
Екипът от травматолози ампутира крака на пострадалия.
Мъжът обаче е и с тежка черепно-мозъчна травма и следващите 24 часа са критични за живота му.
Според д-р Цекулов видът на тъканите на десния крак на мъжа говори, че мотрисата го е ударила, а не е минала през крака му.
Инцидентът е станал между втора и трета станция на метрото в посока „Люлин", съобщиха от пресцентъра на МВР.
Заради инцидента движението на метрото в посока "Люлин" бе спряно за около час.
Директорът на Софийския метрополитен инж.Стоян Братоев каза, цитиран от БТА, че човекът сам е виновен за инцидента, защото е влязъл в тунелите въпреки затворените врати и предупредителните знаци. Братоев определи случая като абсурден, защото не е нормално да тръгнеш срещу влака.
rusnache
на 18.08.2009 в 01:56:06 #25Бъди и викаш съвсем клошарски ходеше на море, на ски, на екскурзии, а?
3dfx
на 18.08.2009 в 01:53:45 #24rusnache -
buddy
на 18.08.2009 в 01:42:24 #23В социалистическа България всички бяхме клошари. С изключение на другарите от Централния Комитет. Но те пък бяха с клошарско образование и ни забавляваха нас, клошарите...
Vranata
на 17.08.2009 в 21:47:22 #22А бе , да не е бил Нео тва?
rusnache
на 17.08.2009 в 20:16:23 #21И тогава си ги имаше клошарите, значително по-малко но ги имаше. А между другото таз година бях в Русия и не само в Москва и за твое сведение бездомните скитащи по улиците са доста по-млако от колкото в София, концентрирани са на гарите и обикновенно ги събират полицаите и попадат в приюти, където от 2007-ма година им усигуряват работа, прибират им по-голямата част от изкараните пари за да покриват разходите им за престой. Живеят наистина не добре, но поне не са осипани улиците с просещи циганчета, клошари, баби с цветя с поглед от който ти иде да хвърлиш телефона за 800 кинта. Стига спорове кога е било по-добре. И тогава и сега все си е зле и ние не правиме нищо по въпроса да става по-добре.
Taralez
на 17.08.2009 в 19:48:27 #20Марсианеца сърди се на Горбачов, а в родината на соца дереджето с клошарите е още по-зле
Mars
на 17.08.2009 в 18:59:35 #19Драги ми смехурковци и антикомунисти! Клошари в социалистическа България нямаше! Веднаж завинаги социалистическа България се беше разделила с бедността, с безработицата и с неизлечимите болестите, които покосяваха цели поколения! ... Вече 20 години в капиталистическа България българинът е беден, гладен и безработен, но със самочувствие! От къде ли идва това самочувствие?
rusnache
на 17.08.2009 в 18:23:09 #18Курваре интересно ми е ако живота ти те беше бутнал да станеш клошар какво щеше да викаш. незабравяй, че никой не е застрахован да падне на дъното.
rusnache
на 17.08.2009 в 18:08:52 #17Курваре, когато се мислиш за единственния прав, обикновенно се оказваш единственния грешен. Клошара е клошар в 80% от случаите, защото живота го е докарал до там. Спомни си колко бяха клошарите до преди и колко след. Наистина има такива дето им харесва това и го правят защото им доставя удоволствие. Въпроса тук не е клошара, а това как е влезнал там, а съм убеден, че не си е платил билетчето на входа, демек не само той може да влезне без да плати, демек ефективността е нулева. А и в цял свят в метрото има полиция и горе на входа и долу на перона, демек рентабилно или не е нужно да ги има.
Сиромах Лазар
на 17.08.2009 в 15:40:27 #16Mike, на станция Обеля, примерно, контактната релса си минава под перона, ако си обърнал внимание. Допирайки се до нея и понеже си стъпил, логично, на земята, това води до 90 процентова вериятност да те убие тока. Да не ти казвам, че при киловолт напрежение (каквото е в метрото) има волтови дъги, които могат да те поразят и от разстояние, каквито случаи често има при влаковете!! Но, нейсе Човека си знае какво е търсил там!!
Ne_e_istina
на 17.08.2009 в 15:38:07 #15Някой може ли да обясни какво точно значи "размачкване на подбредрицата и на бедрото", че не съм го срещал до сега като термин и не съм наясно за какво точно става въпрос ?
samoray
на 17.08.2009 в 15:18:51 #14Сигурно е живеел в сервизните коридори край линията.
null
на 17.08.2009 в 14:54:19 #13охраната на метрото следи камерите горе на входа. на перона няма охранители, а Транспортна полиция в метрото въобще липсва. последните най-много да ги викнат в шайките за гратисчии в надземния, ама долу нали трябва да минеш през турникет и те има на камерите - за чий да ги викат - не е рентабилно.
Mike
на 17.08.2009 в 14:46:06 #12Сиромах Лазар, как точно ще го убие тока? Мотрисите на метрото вземат ток от отделна релса, коявто върви успоредно на "нормалните" релси и се включва и изключва на участъци по време на движението на влака. Т.е. ток по тая релса тече само в областта по дължината на влака (или малко пред и зад него). Когато няма влак можеш да барнеш релсата без проблем (въпреки тва не те съветвам де ). Така че в момента, когато се включи релсата, за да може да те тресне тока от нея, ти така или иначе си под влака вече...
rusnache
на 17.08.2009 в 14:29:34 #11Дам живота ни притиска да правиме глупости, а охраната на обществените места е точно нулева. Бас държа, че безпроблемно в пиков час терорист може да внесе бомба в метростанция Сердика и да я взриви и нема и да знаят кой е в края на краищата, въпреки многобройните камери. Баси идиотизма.
Сиромах Лазар
на 17.08.2009 в 13:47:49 #10Как не го е убил тока само не знам, преди да го стигне мотрисата!!
kanzas123
на 17.08.2009 в 13:13:07 #9жалко за човечеца ,но все ми се струва че не е влязъл в тунела зада се стопли или подслони.познавах един ,който в най големият дъжд и студ се каатереше на паметника на НДК зада взима някъква мед....за какви безумни рискове ставааше дума....
Mike
на 17.08.2009 в 13:12:43 #8Дайба и сайта, 3 пъти зависва при пращането и накрая ще по постне 3 пъти.... Сори за спамването...
Mike
на 17.08.2009 в 13:11:46 #7Не знам при този какъв е случаят, но в Германия например най-редовно се случва да се хвърлят хора пред мотриси на метрото с цел да се самоубиват. Не знам какъв е чарът на тва да се самоубиеш по тоя доста болезнен и несигурен начин, но факт е, че е доста популярен. Такива инциденти има средно по веднъж седмично, понякога и няколко дни поред. Кофти тръпка е, първо защото човека става на кайма, но често пъти не умира директно на място и после се мъчи дни и седмици наред. Отделно че затварят тунела за няколко часа, което значи, че настава хаос в градския транспорт...
Mike
на 17.08.2009 в 12:59:14 #6Не знам при този какъв е случаят, но в Германия например най-редовно се случва да се хвърлят хора пред мотриси на метрото с цел да се самоубиват. Не знам какъв е чарът на тва да се самоубиеш по тоя доста болезнен и несигурен начин, но факт е, че е доста популярен. Такива инциденти има средно по веднъж седмично, понякога и няколко дни поред. Кофти тръпка е, първо защото човека става на кайма, но често пъти не умира директно на място и после се мъчи дни и седмици наред. Отделно че затварят тунела за няколко часа, което значи, че настава хаос в градския транспорт...