За първи път от четири години община Варна има нови рекламни материали, с които ще представя града на националните и международните туристически изложения. Те са на шест езика - български, руски, английски, немски, френски, румънски. Някои ще имат и езикови версии на полски и чешки език.

Първите рекламни материали вече са на щанда на общината на туристическата борса в Щутгарт - сувенири, културен календар за събитията през 2015 г., имидж брошура на Варна, каталог с хотелите на територията на общината - Варна, "Св. Св. Константин и Елена", "Златни пясъци", "Ривиера", "Слънчев ден" "Чайка", „Ален мак" и вилните зони.

Благодарение на усилията на екипа от дирекция „Туризъм" в каталога са включени над 400 хотела - с адреси и контакти, които са близо 90% от всички места за настаняване на цялата територия на общината.

Предстои да бъде готов и 20 минутния рекламен туристически филм "Дестинация Варна", триминутен клип, както и пакет от рекламни материали за един от най- посещаваните туристически обекти -  Аладжа манастир, съобщават от дирекция "Туризъм" към община Варна.