Потребителите на мобилни услуги все по-често са започнали да търсят правата си. Това сочи анализ, изготвен от Комисията за регулиране на съобщенията, съобщава БНТ.
Припомняме, в края на миналата година влезе в сила Закона за електронните съобщение.
Според данните, увеличава се броят на желаещите, да прекратят едностранно договора си след 7 дни от подписването, без неустойка. Нарастват и оплакванията срещу надписани сметки.
Най-честите жалби, които потребителите изпращат в КРС, са свързани с преносимостта на номерата, автоматичното подновяване на договорите, нежеланите SMS-и и практиката на операторите да не информират абонатите кога са достигнали кредитния си лимит.
Проблемите са били обсъдени на заседание на Консултативния съвет в областта на електронните съобщения, свикано от председателя на КРС Веселин Бажков. Целта на срещата е била да се намерят решения, както и да се повиши информираността на потребителите на мобилни услуги за техните права и задължения.
Е_С_ССР
на 10.05.2012 в 13:20:39 #2Мобилтел все още милеят за времето, когато бяха ЕДИНСТВЕН оператор и сим-картата им струваше по-скъпо от съпровождащата я тухла-телефон. Колко пари направиха тогава в продължение на десетилетие не е истина, за сметка на бедния и мизерстващ бантускот. Когато за първи път заминах за чужбина се шашнах от огромния избор на мобилни оператори и от евтините разговори в страни, които имат 10 пъти по-добър стандарт от нас. А ние к'во - за 23 години демокрация 3 мобилни оператори Няма такава гавра, няма такава държава, няма такъв народ
Marto_tkd
на 10.05.2012 в 10:55:44 #1"Автоматично подновен договор" - този договор, след "автоматичното му подновяване" вече е безсрочен. И може да бъде прекратен с едномесечно предизвестие! Просто си подайте ПИСМЕНО заявление и не слушайте приказките на служителите, че "сте заварено положение и законът не важи във вашия случай".