По повод Green Office Week 2012 на въпросите ни отговори Филип Угринов, изпълнителен директор на КолПойнт Ню Юръп АД

Защо се включихте в Green Office Week 2012? С какво смятате, че кампанията е различна и полезна?
Част от нашата политика по корпоративна социална отговорност е устойчивото развитие на нашия бизнес. Конкретна стъпка от тази политика е програмата ни „Зелен офис", която е насочена към нашите служители. Тъй като те са предимно млади хора ние основно залагаме на непрестанната комуникация с тях по темите за устойчиво развитие и опазване на околната среда. Стараем се да ги обучаваме, да ги приучаваме към „зелено" мислене посредством вътрешни събития и анимации, съвети за екологично поведение вкъщи, на работното място и в обществото. За това и концепцията на Green Office Week 2012 много ни допадна като още една възможност за комуникация, която би провокирала конкретни действия и поведение от тяхна страна.

Какво прави фирмата ви, за да засили връзката между вашата работна среда и нашата околна среда?
Освен дългосрочната ни цел - да променим мисленето и оттам поведението на нашите служители (в момента над 550) в посока опазване и рекултивиране на околната среда, което според нас би трябвало да бъде приоритет на всяка една организация, която си взаимодейства с млади хора са и ежедневните стъпки, които нашият бизнес прави, за да намали своя въглероден отпечатък: въвеждане на практика за събиране и рециклиране на хартия и принтер консумативи, система за споделено пътуване на служителите, контрол на консумацията на ресурси в офиса - хартия, вода, електроенергия.

Кой ден от зелената седмица смятате, че ще има най-силно влияние за подобряване на работната среда в офиса?
Смятаме, че последния ден при нас ще бъде доста интересен, тъй като ще имаме възможност след цялата изминала седмица да получим обратна връзка от нашите служители, да се заредим с нови и интересни идеи, които разбира се да вдъхновят следващите ни инициативи.